• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing maken naar cel links

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan even compleet. Regel 1 i.v.m. kopregel. Seq moet beginnen met 2:
Code:
In G2: { = { quote "F{ = 1+{seq row} } } * 1000 }
In (bv. I2: { = { quote "H{ = 1+{seq row \c} } } * 1000 }

Regel 2 en verder:
Code:
In G3 e.v.: { = { quote "F{ = {seq row} } } * 1000 }
In (bv. I3 e.v.: { = { quote "H{ = {seq row \c} } } * 1000 }

Ik heb zojuist de kopregel uit de tabel gehaald. En in de eerste formule ook de /c neergezet en nu werkt het!

Echter wanneer ik op printen druk verandert ie de cijfers hij zet dan de uitkomst van de volgende regel van de eerste kolom erbij? Terwijl het wel goed staat in het bestand? Op het moment dat ik op printen druk krijg ik het volge

{ = F1*1000} { = D2*1000} terwijl wanneer ik het bestand uit het systeem haal er maar 1 formule in de kolom staat. Op miraculeuze wijze komt er op het moment dat ik op printen druk dus nog een formule bij?

Laatst bewerkt:
Om even een beter idee te geven wat ik bedoel, input:
test.JPG
Output is echter dit. Hij heeft dus 2 formules gepakt?
test2.JPG

Bijlagen

• test1.JPG
    test1.JPG
    15,1 KB · Weergaven: 30
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    22,6 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Nog 1 vraag wellicht dat je hier ook een formule voor hebt. De waardes die uit Exact komen die hebben een . als decimaal. Voorbeeld: 101.50 en dit moet 101,50 zijn. Heb je een formule dat ie de punten en komma's ook veranderd? Mag in een aparte formule hoor.

Ik begrijp niet precies wat je nu hebt gedaan. Met kopregel gebruik je alle 4 de formules uit #21. Zonder kopregel gebruik je steeds alleen de laatste formule (dus zonder de +1).

De formules worden niet automatisch berekend, dus daarvoor moet je alles selecteren gevolgd door <F9>. Als je print zal dit automatisch gebeuren, dus daarom lijken er dan ineens zaken te veranderen.

Ik stel voor dat je deze vraag nu als opgelost markeert en een nieuwe vraag stelt in het Word forum specifiek m.b.t. het vervangen van de punten en komma's. Ik heb hier i.i.g. geen oplossing voor. En je maakt daar veel meer kans op een passend antwoord.

Ik heb de formules die in de screenshot heb gemaakt van nummer #25 gebruikt. De kopregel uit de tabel gehaald dus het eerste product is de kopregel. Zoals je ziet zit er ook wat witruimte tussen. Nu pakt ie alles perfect. Bij de eerste formule moet ie +1 pakken omdat ie op een eerste/volgende regel zit bij de tweede formule moet ie dat niet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan