• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar cel in database query

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiellebeest

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Hallo,

Ik heb een excel sheet die gegevens haalt uit ons ERP. Dit gebeurd met een databasequery.
In de query is een bepaald artikelnummer gedefineerd, daar moeten de gegevens van opgehaald worden. Nu heb ik in 1 sheet meerder tabbladen, elk tabblad heeft dezelfde query, enkel het artikelnummer is verschillend. Mijn bedoeling is, om maar 1 tabblad te hebben, waar ik in een cel (in dit geval D2) de verschillende artikelen kan invullen, dan de query vernieuwen en klaar.

Query definitie.JPG

Het gaat om het laatste stukje, cdprodukt is het betreffende artikelnummer.

Bij voorbaat dank voor de hulp, ook al is het niet mogelijk.

Michiel

Vervang het artikelnummer door :
Code:
[?]
, dan maak je er een parameter query van en kan je een cel opgeven als bron voor de parameter.

Wat ik ook probeer, ik kan de knop niet zichtbaar krijgen om te bewerken. Ik blijf wel met de huidige werkwijze werken, als ik in de toekomst nog eens tijd heb, ga ik me hier weer verder in verdiepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan