• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar lege cell uitkomst verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickylenders

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
In heb op dit forum al gezocht naar oplossingen maar het lukt me niet om mijn probleem op te lossen.

Ik ben een sjabloon voor offerte aan het opstellen.
Echter zijn er producten/diensten op de offerten die er wel standaard op moeten staan, maar doe ik misschien niet ga verkopen.
Wanneer ik dus geen waardes in de cellen invul geeft de formule cel dit aan: € -

Nu krijg ik des een lijst met prijzen en daar tussen steeds € -

Graag zou ik € - willen verbergen wanneer ik geen waardes in de verwezen cellen invul..

houden jullie het nog bij? haha

In de bijlage heb ik een voorbeeldje
Ik verkoop hier plinten, dus de cel mag een uitkomst geven.
Ik plaats de plinten NIET. De cel hoeft geen uitkomst te geven. (dus ook geen € - )

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Als je naar voorwaardelijke opmaak gaat en je zet in de cel dat alleen bij de waarde €- de tekst wit moet worden dan zie je dat ook niet meer!
Gr. Henk

P.s.: je bijlage is niet te openen!

Laatst bewerkt:
THNX!!

Echter als ik de formule letterlijk overneem in een ander bestand blijft de tekst bij mij zichtbaar.. Moet ik zeker ergens aangeven dat de tekst wit word?

Nicky,
je hebt zelfs de formule niet nodig.
Het zit in de voorwaardelijke opmaak van kolom H.
Daar wordt de cel wit gemaakt als het resultaat in die cel nul is.
Groeten Geert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan