verwijzing naar map werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijssen

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hallo,
Ik heb een map met de naam Portfolio. Hier hangen weer 2 mappen onder:
  • homepage
  • ABCF1
In de map homepage bevind zich een bestand: webontwikkeling.html. Vanuit deze pagina wil ik linken naar index.html van de map ABCF1. Ik heb dit zo gelinkt:
<a href="../ABCF1/index.html">ABCF1</a> . Dit werkt echter niet. Weet iemand waarom niet?

Alvast bedankt voor de reactie.

Wat werkt er dan niet? Krijg je een 404-error? Zo ja, weet je wel zeker dat er een index.html in je map staat?

[EDIT]
Ik had je openingspost niet goed gelezen. Je moet wel een map omhoog.

Kun je eens rechtermuisknop doen op de link en dan (in firefox) Koppelingslocatie kopiëren of (in Internet Explorer) Snelkoppeling kopiëren? En dat dan hier plakken.
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Mijn mappenstructuur is enigszins gewijzigd, maar het probleem speelt nog steeds. Dit is de koppelingslocaties in Firefox: http://home.solcon.nl/ABCF1/index.html

Wat werkt er dan niet? Krijg je een 404-error? Zo ja, weet je wel zeker dat er een index.html in je map staat?

[EDIT]
Ik had je openingspost niet goed gelezen. Je moet wel een map omhoog.

Kun je eens rechtermuisknop doen op de link en dan (in firefox) Koppelingslocatie kopiëren of (in Internet Explorer) Snelkoppeling kopiëren? En dat dan hier plakken.
[/EDIT]

Dit is de huidige mappenstructuur:

-Map Portfolio
-----------Map ABC F1
--------------------- -index.html
--------------------- -foto.html
--------------------- -etc
-----------Map homepage
----------------------index.html
----------------------webontwikkeling.html
----------------------etc.

Ik probeer dus te linken op de pagina webontwikkeling van de map homepage naar index.html van de map ABC F1.
Hierbij nogmaals de koppelingslocatie uit Firefox:
http://home.solcon.nl/ABCF1/index.html
Oh handig, hoe ziet de mappenstructuur er nu uit dan?

Laatst bewerkt:
Als je me dit nog even kunt vertellen:

Wat staat er in de adresbalk als je gewoon naar de pagina index.html (in homepage) toe navigeert (zonder de link te gebruiken dus)?

Wat staat in de href="" van de link?

Opgelost!

Erik,
Ik weet niet precies wat het probleem was, maar na wat uitproberen functioneert alles nu naar behoren.

Ik heb de volgende structuur:

Map Portfolio
----------------Map homepage
------------------------Webontwikkeling.html
------------------------Map ABCF1
--------------------------------index.html
Ik heb de map ABCF1 onder de map homepage gehangen. Dus nu benader ik index.html van ABCF1 vanuit de pagina webontwikkeling.html van homepage als volgt:

<a href="ABCF1/index.html"> en dat werkt wel...

Online: http://home.solcon.nl/luc.tijssen/webontwikkeling.html

Bedankt voor het meedenken.

Luc

Als je me dit nog even kunt vertellen:

Wat staat er in de adresbalk als je gewoon naar de pagina index.html (in homepage) toe navigeert (zonder de link te gebruiken dus)?

Wat staat in de href="" van de link?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan