• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar opgemaakt tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmeijel

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2006
Wanneer in cel A1 bijvoorbeeld cursief hallo geschreven staat, en er in bijvoorbeeld B1 staat =A1, komt in B1 hallo zonder de opmaakt te staan. Is het mogelijk om deze dan ook automatisch cursief te maken en overige opmaak aspecten mee te nemen, zoals super en subscripten?

Wanneer in cel A1 bijvoorbeeld cursief hallo geschreven staat, en er in bijvoorbeeld B1 staat =A1, komt in B1 hallo zonder de opmaakt te staan. Is het mogelijk om deze dan ook automatisch cursief te maken en overige opmaak aspecten mee te nemen, zoals super en subscripten?

M.a.w. gewoon kopiëren? :p

Lijkt me moeilijk...

M.a.w. gewoon kopiëren? :p

Lijkt me moeilijk...

maar die waarden staan in verschillende volgorden, daarom moeten ze worden gelinkt aan bepaalde cellen. Maar is het dan niet mogelijk om de opmaak met superscripten mee te nemen?
Nog een andere vraag. Als ik een cel heb met tekst welke in superscript staat en ik pas daarop een voorwaardelijke opmaak toe dat de tekst wit moet worden, gebeurt dit, alleen niet met de superscripten, deze veranderen niet mee. Een oplossing hiervoor?

Hoi robmeijel,

Voor je eerste probleem heb ik misschien een oplossing in onderstaande link staan.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1781329#post1781329

Je tweede probleem snap ik niet. Als ik een cell met superscript een voorwaardelijke opmaak WIT geef, dan werkt deze gewoon.
Zet eens 2 cellen onder elkaar met daarin dezelfde tekst (of formule) 1 in superscript en 1 in gewone tekst, maak een voorwaardelijke opmaak in de kolom, en kijk wat er gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan