Hallo,
Ik heb een hoofdformulier gemaakt voor een soort advisor programma,
nu heb ik daarop knoppen gemaakt; terug, verder, verder2
verder1 en verder2 staan over elkaar heen. verder1 maakt weer een bepaald subformulier zichtbaar, en verder 2 doet dit voor een ander subformulier.
Nu wil ik dat als ik op het subformulier keuzerondje "nee" aanvink dat dan verder1 zichtbaar wordt, en dat als ik keuzerondje "ja" aanvink dat dan verder 2 zichtbaar wordt.
Standaard is verder1 zichtbaar en verder2 niet.
Ik wil het maken met iets als:
If keuzerondje"ja" = -1 Then
Me.verder1.visible = True
If keuzerondje "nee" = -1 Then
Me.verder2.visible = True
Nu krijg ik alleen de verwijzing naar het subformulier niet in orde. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Form!Hoofdformulier!Subformulier.keuzerondje_ja werkt op een of andere manier niet?
Wie kan me helpen?
Edit Ik heb even een voorbeeldje gemaakt. Dit verschaft iets meer duidelijkheid denk ik
Groeten Erik
Ik heb een hoofdformulier gemaakt voor een soort advisor programma,
nu heb ik daarop knoppen gemaakt; terug, verder, verder2
verder1 en verder2 staan over elkaar heen. verder1 maakt weer een bepaald subformulier zichtbaar, en verder 2 doet dit voor een ander subformulier.
Nu wil ik dat als ik op het subformulier keuzerondje "nee" aanvink dat dan verder1 zichtbaar wordt, en dat als ik keuzerondje "ja" aanvink dat dan verder 2 zichtbaar wordt.
Standaard is verder1 zichtbaar en verder2 niet.
Ik wil het maken met iets als:
If keuzerondje"ja" = -1 Then
Me.verder1.visible = True
If keuzerondje "nee" = -1 Then
Me.verder2.visible = True
Nu krijg ik alleen de verwijzing naar het subformulier niet in orde. Ik heb al vanalles geprobeerd.
Form!Hoofdformulier!Subformulier.keuzerondje_ja werkt op een of andere manier niet?
Wie kan me helpen?
Edit Ik heb even een voorbeeldje gemaakt. Dit verschaft iets meer duidelijkheid denk ik
Groeten Erik
Bijlagen
Laatst bewerkt: