• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijzing vanaf een basisbestand waar aanpassingen ook doorgevoerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsmans

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
22
Ik zit met het volgende probleem
ik heb een basisrooster dat verwijst naar een maand en een dagrooster. Dit o.a om nieuwe medewerkers toe te kunnen voegen e.d. en dit dan maar in een bastand te hoeven doen. Ik dacht dit met een simpele = en dan de verwijzig op te lossen. Maar wanneer ik een rij toevoeg of weghaal gebeurd dit niet in de gelinkte bestanden. Als je erover nadenkt is het op zich logisch natuurlijk, maar weet iemand een oplossing hiervoor?
 
Ik zit met het volgende probleem
ik heb een basisrooster dat verwijst naar een maand en een dagrooster. Dit o.a om nieuwe medewerkers toe te kunnen voegen e.d. en dit dan maar in een bastand te hoeven doen. Ik dacht dit met een simpele = en dan de verwijzig op te lossen. Maar wanneer ik een rij toevoeg of weghaal gebeurd dit niet in de gelinkte bestanden. Als je erover nadenkt is het op zich logisch natuurlijk, maar weet iemand een oplossing hiervoor?

Kan je een voorbeeldbestand sturen?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
hierbij het voorbeeld.

Basisrooster linkt naar maandrooster en dagrooster. Basisrooster is bedoelt om alle namen van personeel en vaste dagen in te registreren en evt aan ta passen.
 

Bijlagen

  • rooster.zip
    84,1 KB · Weergaven: 23
Zou je ook een .xls bestand toe kunnen voegen(excel 2003)?
Alvast bedankt
 
2003 versie

hoop dat alle formules ed goed zijn overgenomen. Maar ja hij moet uiteindelijk in een 2000 versie gaan werken
 
Niels,

Je geeft aan: Als ik rijen verwijder, welke rijen verwijder je dan bijvoorbeeld, daar waar een naam staat in het basisbestand?
 
Als ik in basisrooster een rij toevoeg of verwijder. dus er gaat een persooneelslid weg, of komt een nieuwe bij. Het aanpassen van namen gaat goed.
 
Hmm dan moet je werken volgends een dynamisch bereik.
Denk dat iemand anders daarmee moet gaan knutselen, ben daar zelf niet zo sterk in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan