Beste,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen;
Ik wil graag in het eerste werkblad gegevens opnemen welke excel dan automatisch in het juiste werkblad zet.
Dus als voorbeeld:
Het eerste werkblad heet: Ontvangen lege flessen
Hierin wordt dan in geregistreerd hoeveel lege flessen in welke krat worden gedeponeerd. Dus 6 cola flessen in krat A.
En 12 lege sinas flessen in krat B.
Het tweede werkblad heet dus Krat A. Ik wil dan graag dat hij in dit werkblad noteerd: 6 flessen cola opgenomen
Het derde werkblad heet dus Krat B, en wordt opgenomen 12 lege sinas flessen.
Het gaat dus feitelijk het aantal en overnemen van de naam in de juiste krat werkblad.
Is het duidelijk, ik zou graag hulp willen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen;
Ik wil graag in het eerste werkblad gegevens opnemen welke excel dan automatisch in het juiste werkblad zet.
Dus als voorbeeld:
Het eerste werkblad heet: Ontvangen lege flessen
Hierin wordt dan in geregistreerd hoeveel lege flessen in welke krat worden gedeponeerd. Dus 6 cola flessen in krat A.
En 12 lege sinas flessen in krat B.
Het tweede werkblad heet dus Krat A. Ik wil dan graag dat hij in dit werkblad noteerd: 6 flessen cola opgenomen
Het derde werkblad heet dus Krat B, en wordt opgenomen 12 lege sinas flessen.
Het gaat dus feitelijk het aantal en overnemen van de naam in de juiste krat werkblad.
Is het duidelijk, ik zou graag hulp willen.