Verwijzing Word 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

firefly1979

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2015
Ik wil een variabele gebruiken in Word en vervolgens verderop verwijzen naar de waarde van die variabelen.

Zoals in Excel A1 = A4

Dus als A1 wijzigt, dan moet ook A4 met dezelfde waarde wijzigen. Ik had al gelezen dat dit met bladwijzer moet kunnen en hier vervolgens naar verwijzen naar met Veld REF en dan de te kiezen bladwijzer, maar als ik dit gebruik dan wordt die niet direct bijgewerkt. Ik moet dan op de REF rechtsklikken en kiezen voor bijwerken en dan nog komt die soms met een verwijzingsfoutmelding.

Ik had exact dezelfde vraag gevonden op het forum, maar de oplossing daar werkt op de een of andere manier niet voor mij!

Thanks!

... maar als ik dit gebruik dan wordt die niet direct bijgewerkt. Ik moet dan op de REF rechtsklikken en kiezen voor bijwerken ...
Dat klopt. Word is geen Excel (of Access) en werkt uit zichzelf nooit velden bij. Dat gebeurt ofwel handmatig (<Ctrl>+<a>, <F9> is daarbij een stuk makkelijker) ofwel als je een document afdrukt (Afdrukvoorbeeld werkt daarbij ook). Dus wat is dan nog het probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan