Hallo,
Ik kamp met een probleem waar ik geen uitweg meer in weet.
Het gaat over publisher en excel, hierbij het probleem:
Ik moet voor een vereniging bullen maken waarbij +/- 130 mensen een aparte met eigen naam bedrukte bul krijgen,
Dit is voorgaande jaren al vaker gedaan, echter is dit mijn eerste keer en diegene die het voor mij deed is hier niet meer voor te bereiken.
Wat ik probeer is dat in een tekstvak (het enigste variabele op de bul) voor elke bul een andere naam komt die ik in een excel bestand heb staan.
Dus dat ik uiteindelijk +/- 130 bullen krijg met elk een andere naam erop (verwezen naar het excel bestand)
Hoe moet ik dit doen?!
Gelieve zo snel mogelijk oplossing omdat de plechtigheid al over een week is.
Mijn dank zal zeer groot zijn!
Groet,
Maurice
Ik kamp met een probleem waar ik geen uitweg meer in weet.
Het gaat over publisher en excel, hierbij het probleem:
Ik moet voor een vereniging bullen maken waarbij +/- 130 mensen een aparte met eigen naam bedrukte bul krijgen,
Dit is voorgaande jaren al vaker gedaan, echter is dit mijn eerste keer en diegene die het voor mij deed is hier niet meer voor te bereiken.
Wat ik probeer is dat in een tekstvak (het enigste variabele op de bul) voor elke bul een andere naam komt die ik in een excel bestand heb staan.
Dus dat ik uiteindelijk +/- 130 bullen krijg met elk een andere naam erop (verwezen naar het excel bestand)
Hoe moet ik dit doen?!
Gelieve zo snel mogelijk oplossing omdat de plechtigheid al over een week is.
Mijn dank zal zeer groot zijn!
Groet,
Maurice