• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijzingen vanuit andere cellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

andy63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
Mijn vraag is het volgende. In bijgevoegd bestand zijn 2 tabbladen. 1 met catalogus en 1 met Adressen. Het gaat om vragen voor het tabblad adressen. In vak B1 wil ik van kolom M tabblad catalogus een naam kunnen selecteren. Kolom D, E & F moeten hierna het bijbehorende adres, postcode en woonplaats komen. In kolom H moeten de catalogus nummers komen. Een eigenaar kan 1 hond in schrijven maar ook meerdere, deze nummers moeten er dan achter komen. Ik weet niet of deze nummer in 1 vak kunnen of dat ze een eigen cel nodig hebben. Ik heb mijn eigen naam gebruikt als voorbeeld.

Met vriendelijke groet Andy Barendse

Bijlagen

Zou je dit nog eens willen uitleggen in iets begrijpbaars.

Ben nog ff aan het stoeien geweest. Via andere vragen op het forum verder gekomen. mijn vraag die ik nog heb. als ik vanuit cel O11 mijn naam wil terug zoeken in kolom N en dan de bijbehorende cijfers vanuit kolom B in cel P11 met komma en spatie wil hebben zoals in voorbeeld cel P12.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan