Veel van mijn verwisselbare opslagmedia worden niet herkent door de computer.. Ik zal het uitleggen: wanneer ik mijn usb-stick in mijn computer plug herkent de computer hem, maar geeft daarna gelijk (waarschijnlijk) een foutmelding. Deze foutmelding is te zien op een blauw (volledig) scherm met witte engelse tekst.. Daarna wordt de pc opnieuw opgestart en worden de schijven gescand. Hier wordt er een soort van fout ontdekt en er wordt gevraagd om op een toets te drukken.. Als je dit doet blijft hij deze vraag maar stellen.. Wanneer ik mijn pc dan bewust opnieuw opstart en mijn usb-stick verwijder gebeurt dit niet en als ik mijn usb-stick dan weer tijdens het windowsscherm erin plug gebeurt er niets en kan ik gewoon mijn gang gaan.
Het vervelende is dat als ik mij usb-stick wil gebruiken en mij pc staat al aan ik dit hele proces moet doorlopen.. Wat is dit? Kan iemand mij hiermee helpen? Het is overigens ook het geval bij mijn camera..
Sorry maar screenshot gaat niet, werkt niet bij dit blauwe scherm
Het vervelende is dat als ik mij usb-stick wil gebruiken en mij pc staat al aan ik dit hele proces moet doorlopen.. Wat is dit? Kan iemand mij hiermee helpen? Het is overigens ook het geval bij mijn camera..

Sorry maar screenshot gaat niet, werkt niet bij dit blauwe scherm
Laatst bewerkt: