Verwisselbare schijf (laten verdwijnen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbarrett

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Beste helpmij,

Op mijn pc heb ik 5 verwisselbare schrijven, dit zijn de schrijven van mijn sd kaartje etc. Dit vind ik erg irritant!

Is het mogelijk dat al deze 5 verwisselbare schrijven niet zichtbaar zijn maar pas als ik een sd kaartje erin doe dat de verwisselbare schijf zichtbaar wordt. (volgens mij was dit in windows xp ook altijd zo)

Mijn besturingsysteem: windows 7

Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Met vriendelijke groet,
Tim

Beste Tim,

Staat het vinkje (zie plaatje) ook aan? Je kunt dat vinden onder "Deze Computer" en dan Menu Extra > Map opties (druk op alt voor de menu's)

Groet Rolf

Bijlagen

• legemappen.jpg
    legemappen.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 310
best rolfkunst,

bedankt voor je reactie, deze stonden helaas wel al aangevinkt! dus heeftt helaas niks verholpen

mvg,
tim barrett

Hoe zien die icoontjes eruit, zijn ze wel een beetje transparant? Een beetje wazig? Want dan zou je ook nog "Verborgen mappen en bestanden weergeven" hebben aangevinkt.

probleem gefixt! Ik had ze inderdaad een beetje transparant maar door verborgen bestanden die ik aan had staan en nu uitgezet is het nu wel verdwenen!

Hartelijk bedankt!

Hi! Sorry dat ik dit oude topic weer omhoog haal, maar weet iemand ook hoe je dit (verwisselbare schijven die niet in gebruik zijn niet weergeven) doet op een computer die draait op Windows XP?
Alvast bedankt voor de reacties!

@Delizs:Welkom op Helpmij..:thumb:

Idd je zegt het zelf al:Sorry dat ik topic omhooghaal.
Oude topic's mogen idd met rust gelaten worden.Ook is inbreken/meeliften niet toegestaan.Gaarne een eigen vraag maken in de juiste sectie.
Deze voorzie ik nu van een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan