Verwisselbare schijven gaan constant aan en uit ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

AMAZIR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Dag Allemaal , plz help mij want begrijp er niks van
Wat er vooraf gebeurt is toen alles nog goed ging > Had men ati kaart ge-uninstalleert voor nieuwe catalyst te installeren en kon dan de besturingselementen video controller vga-compatible niet meer installeren , Na veel zoeken werd ik het beu en heb ik ''driver checker'' geinstalleert zodat die het doet en dat ging goed, Heb dan ook vanalle drivers ge-update met die programma en alles werd dus beter dan vroeger buiten 1 ding en dat is mijn probleem , Het is een probleem waar ik niks van vind op google en nie weet waar of hoe ik er aan moe beginnen zelfs niet hoe het te beschrijven in zoekopdracht.
Na ''driver checker'' gebruikt te hebben zijn de logo's van mijn verwisselbare schijven veranderd in kleurkes en aanduidingen over wat het is , bv: MS D: in paars en SD G: in blauw etc... best wel cool
Het probleem is dat ze allemaal constant aan en uitgaan zonder einde , Jullie kennen allemaal wel het geluidje je krijgt wanneer je een USB aansluit en afsluit , Wel dat geluidje komt om de 10-tal seconden terug en als ik ''deze computer'' venster open dan zie ik ze dus ook verdwijnen en weer verschijnen en dit zonder einde en dat is heel irritant !!
Er zit niks in die schijven en heb al vanalles geprobeerd maar ik ben een noob , Dit is het eerste keer ik op een forum om hulp vraag en zoals je ziet ben ik ook een forum noob en moet ik zoveel schrijven om men probleem uit te leggen , PLZ Help mij , wat kan ik hier aan doen , ik heb geen backup gedaan met driver checker , mss kun je me al zeggen hoe dit probleem noemt of wat ik daarvoor kan downloaden etc... , alvast bedankt om te lezen en vooral voor te antwoorden

Wat ik nu kunnen doen heb is bij apparaatbeheer ze 1 per 1 uitschakelen , Had dit eerst gedaan bij apparaatbeheer ''opslagvolumes'' en dat ging niet want ze kwamen automatisch weer aan en gaf het op tot ik zag er een tweede was in apparaatbeheer die ''schijfstations'' noemde en ze daar ook waren en als ik die uitschakelde ging het en had ik weer een beetje rust van dit irritant gedoe en dan was dat ''opslagvolumes'' opeens vedwenen , Ik heb dus al een tijdelijke oplossing ;)
Waarom zou die verwisselbare schijven aan en uitgaan alsof er iemand er in ieder iets insteek en weer uithaal zonder te stoppen ? waar kan dit aan liggen en vooral hoe noemt dit probleem ? 1 ding is zeker > het is een software probleem , als ik kijk noemen ze generic usb 2.0 readers , wat kan ik downloaden om daar iets over te installeren zodat het hermaakt is ? het enige ik op de net vind is generic usb 2.0 ''card'' reader , ik durf niet zomaar wat te doen of ik maak het erger , jullie zijn de pro's

btw mijn pc is windows xp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan