ewaldmauritz
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2011
Ik heb een tabblad (1) met daarin totalen. De waarden daarvan moeten worden gehaald uit een ander tabbald (2). De waarden in tabblad 2 worden van een website gedownload en vervolgens in het tabblad geplakt. Dit kan per maand enorm verschillen. Hoe dat tabblad er precies uit komt te zien is dus iedere keer totaal anders.
Nu wil ik de totalen in tabblad 2 een opmaak te geven (bv. rode invulling). Is het op een of andere manier mogelijk om in tabblad 1 een verwijzing te maken waarbij de waarde van de cel uit tabblad 2 wordt gehaald die rood is gemaakt???
Als er andere betere manieren zijn (bv. met VBA) dan zijn suggesties welkom. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Nu wil ik de totalen in tabblad 2 een opmaak te geven (bv. rode invulling). Is het op een of andere manier mogelijk om in tabblad 1 een verwijzing te maken waarbij de waarde van de cel uit tabblad 2 wordt gehaald die rood is gemaakt???
Als er andere betere manieren zijn (bv. met VBA) dan zijn suggesties welkom. Hopelijk kan iemand mij helpen.