Hallo
wie kan me helpen.
ik heb een directory (indicatoren). In deze directory staan in verschillende subdirectories excel files waarin berekeningen voor prestatie indicatoren worden uitgevoerd. in deze excel files is ook een tabblad "status" aanwezig waarin de de stand van zaken wordt bijgehouden van de betreffende prestatie indicator.
ik wil al deze "statussen" in 1 totaal excel document verzamelen. nu gaat het om ongeveer 80 exceldocumenten waarin informatie staat in het tabblad "status" Dit kun je natuurlijk handmatig gaan koppelen, maar dat is veel werk en fout gevoelig.
ik heb een keer gezien dat met VBA een opdracht gemaakt kan worden die in een bepaalde directory en subdirectory gaat zoeken naar verschillende excel documenten met een tabblad "status" om vervolgens de informatie over te halen naar je totaal overzicht.
ik ben nog niet zo handig met VBA, wie kan me helpen.
Bert
wie kan me helpen.
ik heb een directory (indicatoren). In deze directory staan in verschillende subdirectories excel files waarin berekeningen voor prestatie indicatoren worden uitgevoerd. in deze excel files is ook een tabblad "status" aanwezig waarin de de stand van zaken wordt bijgehouden van de betreffende prestatie indicator.
ik wil al deze "statussen" in 1 totaal excel document verzamelen. nu gaat het om ongeveer 80 exceldocumenten waarin informatie staat in het tabblad "status" Dit kun je natuurlijk handmatig gaan koppelen, maar dat is veel werk en fout gevoelig.
ik heb een keer gezien dat met VBA een opdracht gemaakt kan worden die in een bepaalde directory en subdirectory gaat zoeken naar verschillende excel documenten met een tabblad "status" om vervolgens de informatie over te halen naar je totaal overzicht.
ik ben nog niet zo handig met VBA, wie kan me helpen.
Bert