Verzameling van groot aantal links direct toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jussi

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
86
Ik heb Windows 98 SE en gebruik Explorer zowel als Mozilla Firefox met Favorieten en Bookmarks. Ik heb een grote verzameling links die ik dagelijks gebruik. Die verzameling is zo groot dat het onhandig is om ze in de kolomvorm van Favorieten of Bookmarks te hebben. Ik heb nu alle links gekopieerd en in een e-mail naar mezelf gestuurd en die mail in een aparte Outlook Express map opgeslagen. De links staan daarin nu naast en onder elkaar. Hoor ik dat er een mailtje binnengekomen is dan moet ik weer uit die map terug naar de in-map. Ik kan vanuit de ontvangen e-mail de links prima gebruiken. Maar ik zou het nog makkelijker willen: een icoontje onderin het scherm aanklikken waardoor die verzameling links op het scherm komt, zonder gebruik van de Outlook Express map. Als ik de verzameling links in Word opsla, snelkoppeling maak en dan dat bestand via een icoontje aanklik werken die links niet meer. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken. Bedankt alvast!
 
Ik gebruik daarvoor een tooltje dat "favorites homepage" heet. Daarmee kun je automatisch een html-document maken op basis van je lijst met favorieten, dat je instelt als je persoonlijke startpagina in Internet Explorer. Opent dus als een IE-pagina met alleen maar hyperlinks, ingedeeld zoals je je zelf favorieten hebt ingedeeld. Boven aan dat document krijg je de namen van je mappen. Klik je daarop, dan ga je binnen het document naar de eigenlijke map. Handig en heel overzichtelijk. Het werkt helaas niet in Firefox.

De oorspronkelijke maker van het tooltje houdt zich er niet meer mee bezig, en ik kan zo snel geen link vinden waar je het het nog zou kunnen downloaden.

Als je het toch wilt hebben, moet je maar even een privéberichtje sturen met je email-adres, dan wil ik het je wel toesturen. Het is een gezipt bestand van niet meer dan 231KB.

Arthur
 
heb ik een proggie voor
ff hernoemen naar exe
krijg je een webpagina met al je favo
snelkoppeling op bureaublad en klaar
 

Bijlagen

  • favlist.txt
    30,4 KB · Weergaven: 14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan