Verzend probleem outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stabiloy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hallo,

Wanneer ik een mail verstuur komt deze altijd in postvak uit te staan, met schuine letters. Wanneer ik dan op verzenden/versturen klik worden deze altijd netjes verstuurd.

Alleen als ik nu op versturen klik gaat het mailtje nog steeds naar postvak uit, alleen dan is de tekst niet cursief, en hij verzend hem niet. Wannneer ik hem dan verplaats naar concepten, daar een aanpassing doe. En dan weer op verzenden klikt, wordt hij wel gewoon verstuurd.

Dit gebeurt niet bij alle mailtjes, hoe is dit op te lossen?

Weer een weekje verder... Kan niemand mij helpen?

Mocht er iets onduidelijk zijn meld het dan, hoop dat het op te lossen is!

oplossign nog niet gevonden wel verder gezocht.

Wanneer ik de email direct laat verzenden is er geen last meer van het probleem. Echter wil de eigenaar van de pc niet dat het direct wordt verzonden.

Verder is mij opgevallen dat de berichten die niet verzonden worden vanuit postvak uit, geen datum mee krijgen.

Misschien tot dit voor jullie wat duidelijkheid geeft zodat we het probleem kunnen oplossen.

Al eens getest of het met een nieuw Outlook profiel nog steeds zo is? Je kan eventueel even een tweede "Test profiel" hiervoor aanmaken.
http://support.microsoft.com/kb/829918/nl

Instellingen van verzenden en ontvangen nagekeken of dit wel automatisch gaat?

Bedankt voor je antwoord. Echter heb ik dat al geprobeerd.

Verder verzend/verstuurd hij niet automatisch. Dit wil de gebruiker niet.

Was wel belangrijk om aan te geven dat je reeds met een ander profiel hebt geprobeerd.;) Heel veel problemen kun je oplossen met een nieuw profiel.

zet eens neer wat je allemaal geprobeerd hebt, anders kom ik mogelijk weer met iets wat je reeds gedaan hebt.

Ik ben ondertussen al aardig wat internetpagina's afgestruind.

Na wat gelezen te hebben had ik ingesteld dat de berichten automatisch verzonden werden. Dit leek te werken, alleen de gebruiker zelf wilde dit niet.

Verder staan er meerde mail adressen in, en lijkt het maar bij 1 mail adres te gebeuren. Zoals ik al eerder zei, er wordt geen datum mee gegeven aa het te verzenden bericht.

Heb outlook ook al laten herstellen/repareren.

Ik kan ook niet alles proberen, omdat er geen bestanden verloren kunnen/mogen gaan ;)

Laatst bewerkt:
Nee. Gewoon e-mail adressen van de eigen domeinnaam.

Tot voorheen nooit problemen ermee gehad. Het probleem is ineens op gedoken.

Om te zorgen dat je geen mail kwijt raakt, zou ik eerst even gaan archiveren, dan heb je daarvan tenminste nog een PST bestand. Wordt de mail ook nog na ontvangen op een mailserver bewaard?

we kunnen ook via het web in de inbox komen. Echter de berichten staan daar niet meer in. Zodra outlook ze binnenhaald, kan je ze niet meer via de webmail bekijken.

Dus dan neem ik aan dat na het ontvangen e berichten niet op de mailserver bewaard worden.

Dat is inderdaad wel duidelijk, dus zou ik ieder geval even gaan archiveren voor de zekerheid. Je kan binnen Outlook een optie inschakelen om een kopie van de mail op de server te laten staan.

Mogelijk na het archiveren Office eraf halen en opnieuw installeren.(schoon)

oké zal het overleggen. Weet dan wel dat ik gezeur ga krijgen met de activatie. Kreeg bij de vorige pc waar ik outlook moest installere, na schone installatie van XP. De melding dat code niet meer geldig was...

Hmm, dan gaan we eerst nog wat anders proberen.:)

Even kijken of het met de volgende command lines wil;
http://www.outlook-tips.net/howto/commandlines.htm

Deze proberen;
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office11\Outlook.exe " /resetfoldernames

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office11\Outlook.exe " /cleanclientrules
hiermee worden wel alle ingestelde regels gewist!!

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office11\Outlook.exe " /cleanprofile.

Op de middelste na, allebei uitgevoerd. Moet vanmiddag weer een mailing de deur uit gooien. Dus kijken of het gewerkt heeft. MEt de middelste optie wacht ik liefst zo lang mogelijk.\

JE hoord weer van me

Dacht ik al wat betreft de middelste optie, vandaar dat ik even een melding erbij plaatste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan