verzend problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tesselaar

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2005
Berichten
61
hallo ik heb een probleempje met outlook ik kan post ontvangen geen probleem maar wil ik dan antwoorden of zelf een nieuw bericht versturen dan krijg ik de melding contact verbroken met de server of time out server dit heb ik zomaar sinds een week eerst nooit geen problemen gehad.
wie o woe weet wat ik hier aan moet doen?????
 
Welke virusscanner heb je?
Heb je het met alle emailtjes of alleen met grotere emails?
Even voor de duidelijkheid je hebt het over outlook office of outlook express.
Is dit de foutmelding?

Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Onderwerpxxxxx...', Account: 'pop.xxxx.nl', Server: 'smtp.xxxxxx.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19

nog wat info van bill gates
 
Laatst bewerkt:
virusscanner is norton en het zijn inderdaad alleen de grotere mails en ik heb outlook express had ook een mailtje naar onze provider gestuurd en die zeggen dat het in de router kan zitten maar dan had hij het toch altijd moeten hebben en het is pas sinds een week.
 
Probeer in norton eens uitgaande scan uit te schakelen,lukte hier dus wel met avast virusscanner.

Je kunt ook proberen om de time out in outlook te verhogen door:
Outlook>extra>accounts>email>eigenschappen>geavanceerd>time out van de server in stapjes verhogen en kijk of het helpt.

Doe deze dingen niet tegelijk want dan weet je niet meer waar het door veroorzaakt was/is.
 
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'Re: ,.,.', Account: 'pop3.texel.com', Server: 'smtp.texel.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10054, Foutnummer: 0x800CCC0F

deze melding krijg ik na het uitschakelen van scannen uitgaande berichten

kan het probleem in de router zitten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan