verzendadres email komt over als hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjlinker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2012
ik heb nieuwe zakelijke emailadressen (naam@bedrijfsnaam.nl) aangemaakt bij Starthosting. Die heb (bij starthosting) ook doorgeleid naar mijn hotmail adres en dat komt allemaal samen in Outlook. Als ik een mail verstuur kan ik wel selecteren vanuit welk emailadres is dat wil doen ('nieuwe e-mail' en daarna bij 'from' selecteren), maar dan komt 'ie toch over als naam@hotmail.com (ook al heb ik naam@bedrijfsnaam.nl geselecteerd). Kan iemand mij helpen, want ik wil graag vanuit mijn Outlook mails kunnen versturen vanuit mijn zakelijke emailadressen en dat die dan ook als zodanig overkomen.
Dank Paul-Jan

Dat kan alleen door een pop3 mailbox bij Starthosting aan het zakelijke mailadres te koppelen en het NIET naar hotmail te laten forwarden.
Het hotmail account heeft namelijk geen rechten om de naam van het zakelijke mailadres te gebruiken en zal dus automatisch uit eigen naam verzenden.
Hooguit zou er nog naam @ hotmail.com namens naam @ bedrijf.nl kunnen komen te staan als je het via Starthosting zo geregeld krijgt dat het wel mag.

Laatst bewerkt:
check

dank Muchacho!
mijn provider is Telfort, dus moet ik dan dat emailadres (dat is dan volgens mij mijn pop3 mailbox) in Starthosting koppelen?
paul-jan

voor elkaar

nu voor elkaar
alles instellen vanuit outlook en dan ookserversinstellingen handmatig configureren
pj

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan