verzenden feedbackform geft vervelende veiligheidsmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dromertjes

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
als op mijn site www.dromertjes een feedbackformulier wordt ingevuld, dan wordt na het klikken op verzenden, twee veiligheidsmeldingen na elkaar weergegeven, met telkens de mogelijkhedi om het verzenden te annuleren. erg vervelend, want ik zou zelf uit schrik iets onveiligs te doen het verzenden niet door laten gaan.
Kan iemand een kijkje nemen en me hiervoor een oplossing geven aub?
thanx.

Het is dan ook niet echt een in PHP gemaakt formulier, wel :)

Het wordt gewoon via de e-mailcliënt van de bezoeker van de website verstuurd (Outlook, Outlook Express, Thunderbird, etc), dat jij waarschuwingen krijgt ligt dus volledig aan de instellingen van je e-mailcliënt / browser :)

Ik zou dan ook een contactformulier opzetten met PHP, daarmee krijgt een bezoeker vrijwel geen meldingen (of hij moet het beveiligingsniveau op überhoog hebben staan). Al kan ik me voorstellen dat je daar waarschijnlijk wat moeite mee zal hebben, gezien de site met Frontpage gemaakt is zul je waarschijnlijk nauwelijks HTML kennen, laat staan PHP ... Maar hey, hulp is overal te vinden :)

Laatst bewerkt:
idd

inderdaad, ik ken weinig van HTML en PHP zegt me ook niks, maar ik moest dit toch ergens posten. Sommige mensen die iets willen ineen boksen moeten toch wel veel leren willen ze dat ook tot een beetje goed eind brengen. Een leek als ik, en die niet meteen opgeeft, heeft de grootste moeite om ergens in fora als deze aansluiting te vinden met ervaringen die andere forumleden hebben. De meeste mensen hier weten hier best veel, de topics zijn voor leken dan ook niet echt begrijpbaar. de kloof tussen mensen die deze fora goed bevolken en de echte leken is erg groot vind ik. Leken die echt van 0 moeten beginnen aan een website geven het al gauw op. Gelukkig maar zijn er dan zulke fora, maar naar mijn gevoel is het niveau op dergelijke fora te hoog voor echte leken. Of ben ik mis? Is hier ergens een forum waar kenners de echte leken helpen of waar vragen aan bodf komen van mensen die echt niks weten en die wat met frontpage ploeteren?

toch bedankt!

JPeetje, toch bedankt voor je antwoord natuurlijk, maar het lijkt me dat dit toch niet aan de instellingen van de emailcliënt ligt. Meerdere mensen maakten me er attent op dat ze deze meldingen krijgen via de feedbackpagina, ook ik heb deze meldingen nooit eerder gekregen, ik krijg ze enkel bij deze feedbackpagina. Mijn webhost verdenkt het script, maar meer ondersteuning geven die ook niet omtrent scripts.

Re: idd

Geplaatst door Dromertjes
Meerdere mensen maakten me er attent op dat ze deze meldingen krijgen via de feedbackpagina, ook ik heb deze meldingen nooit eerder gekregen, ik krijg ze enkel bij deze feedbackpagina.
Gokje: die mensen gebruiken Internet Explorer ? Daar krijg ik 't ook bij ja. Maar zulke meldingen vallen ook te verwachten wanneer je het formulier via de e-mailcliënt van de bezoeker laat sturen :)

Hoe je dit kan omzeilen, geen idee. Toen ik nog in de enkel HTML fase zat heb ik ook wel eens een formuliertje gemaakt waarbij ik voor het action attribuut ook 'mailto:...' gebruikte, alleen kreeg ik toen maar één melding :)

Ik zou gewoon met PHP een contactformuliertje opzetten, is veel gebruiksvriendelijker :)

Geplaatst door Dromertjes
De meeste mensen hier weten hier best veel
Valt best mee :)
de topics zijn voor leken dan ook niet echt begrijpbaar. de kloof tussen mensen die deze fora goed bevolken en de echte leken is erg groot vind ik
Vind je ? Ik vind het niveau op PHP gebied hier lager dan laag, maar ik heb dan ook wat ervaring. Al kun je op dit forum heel wat beginners PHP vragen kwijt, het niveau dat hier hangt haal je er echt niet mee omlaag.
Is hier ergens een forum waar kenners de echte leken helpen of waar vragen aan bodf komen van mensen die echt niks weten en die wat met frontpage ploeteren?
Denk 't niet, simpelweg omdat zulke vragen door de gevorderden / experts als irritant worden beschouwen. Vooral wanneer je over Frontpage begint, hopeloos programma :rolleyes::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan