• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verzenden met macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

shanna

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hoi
Ik wil een bestand bestaande uit 1 tabblad verzenden met behulp van een macro maar
dan op een dusdanige manier dat het blad gelijk in outlook zichtbaar is. dus het bestand
niet als bijlage of ter revisie. Kan dit? Als ik opneem met macro dan blijft de macro leeg.

gr

Shanna

Moet het perse met een macro?

Want je zou ook zoiets kunnen doen
Code:
=(HYPERLINK("Mailto: "&cel met e-mailadres&"?Subject="&cel met onderwerp&"&Body="&cel met opmaak&""))

hyperlink

hoi,

bedankt voor je hele snelle reactie, waar moet ik de code dan plaatsen?

In een cel, waar je op klikt op hem te versturen. Heb je een voorbeeld bestand? Dan kan ik het erin plaatsen en verdere uitleg geven.

hyper

Het is een leeg bestand wat door een andere macro wordt gevuld, het originele betand is 20 mb groot en een
beetje groot om te versturen, daarom wordt en van blad 1 een gedeelte gekopieerd naar het te versturen bestand

een vrouw wil altijd meer

nu wordt er een cel geselecteerd om te versturen, ik kan daar 2 of meer van maken maar die
moet ik dan afzonderlijk ingeven. Kan ik ook een range tegelijk selecteren om te versturen,
dus bv a1:c15"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan