Verzenden naar emailontvanger en automatisch verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

orofor

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2001
Voorheen gebruikte ik Outlook Express. Als ik in verkenner met de rechtermuisknop een bestand selecteerde en koos voor verzenden naar emailontvanger werden afbeeldingsgrootte en de ontvanger gevraagd. Na het klikken op verzenden werd het bericht automatisch naar de virusscanner gestuurd en op achtergrond verzonden.

Nu gebruik ik Outlook 2003 en volg ik dezelfde stappen. Verschil is dat het bericht nu in het postvak uit wordt geplaatst. Omdat Outlook niet standaard bij mij open staat wordt het bericht dus NIET verzonden.

Is er een mogelijkheid dit hetzelfde in te stellen als in OE? Dus: rechtstreeks verzenden en niet via postvak uit?

Probeer eens, In IE -> Extra -> Internetopties -> Programmas. Zet daar Outlook als standaard.

Hartelijk dank voor je reactie. Outlook staat al als standaard mailprogramma ingesteld, maar ik heb het nog even gecontroleerd uiteraard. Helaas is dit het niet. Ik denk eerder iets in Outlook zelf, of misschien is het uberhaupt niet mogelijk in Outlook (de office-versie).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan