Verzenden naar OneNote???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste helpers,
Als ik klik op Beantwoorden van een e-mail bericht van Outlook dus niet outlook express dan zie ik rechts bovenin de knop met de naam Verzenden naar OneNote.
Ik durf er niet goed op te klikken maar kan iemand mij op een eenvoudige manier uitleggen wat OneNote is en wat gebeurd er als ik er op klik?Bij voorbaat mijn dank

weer mijn dank

Kijk en klik hier eens wat rond, of misschien juist hier.

Geachte Pasja,
Mag ik u weer bedanken voor u zeer snelle advies.Ik ga er zeker mee aan de slag en mocht ik nog verdere vragen er over hebben mag ik dan een beroep op u doen?Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Graag gedaan. Is goed. Ik ben alleen zodadelijk offline en ben pas vanavond weer online.

vraag over OneNote

Graag gedaan. Is goed. Ik ben alleen zodadelijk offline en ben pas vanavond weer online.

Hallo Pasja,
Ik zou u graag nog wat willen vragen over OneNote als dat weer mag.Ik heb de site bezocht die u mij stuurde http://office.microsoft.com/nl-nl/onenote/FX100487701043.aspx?ofcresset=1
In die site heb ik geklikt op Snel uw weg vinden in OneNote 2007,daar gekomen heb ik geklikt op De notittie pagina.Nu mijn vraag aan u: Hoe kom ik het venster te zien met de nummers 1 tot en met 8 en de daarbij horende tabbladen Project,Actieve projecten,Bronnen en het tabblad Contactpersonen.Kunt u mij dit misschien stap voor stap uitleggen,waarvoor mijn dank?
Vriendelijkwe groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan