verzenden van e-mail lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno191178

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2003
Berichten
10
Als ik e-mail wil verzenden mbv outlook expres 6 lukt dit niet. als de verzend balk bijna vol is krijg ik de volgende fout melding: Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: SMTP, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0131

Ik heb al gezocht op deze site waarop de tip stond om van de file Folders.dbx te hernoemen naar Folders.old.
Dit heb ik geprobeerd maar kreeg toen de melding:

Kan de naam van Folders niet wijzigen. De opgegeven bestandsnaam bestaat al. Probeer het opnieuw met een andere naam.

Nu is mijn vraag wat ik hier nu aan kan doen!

Ik hoor het graag.
 
Verplaatst naar de sectie Outlook Express, ik zie in de verste verte niet in wat dit met drivers van videokaarten te maken heeft.
 
nog steeds niet

Ik heb er net Folders.old2 van gemaakt maar krijg nog steeds de foutmelding. DIRECTDB.DLL heeft een fout veroorzaakt in msnmsgr en wordt nu gesloten.

Wat nu
 
Heb je Messenger nog aanstaan ofzo? Zet die eens uit en probeer het eens opnieuw.
 
Ik neem aan dat je MSN Messenger bedoelde? Maar die had ik dus afgesloten.
Maar als ik naar folders zoek dan krijg ik de volgende folders, misschien dat het daar mee te maken heeft:

Folders.dbx
Folders.old
Folders.old2
Folders.old

Alvast bedankt dat je me probeert te helpen.
 
het werkt weer

Hoi Casper,

ik heb je link gelezen. Maar voordat ik ging proberen wat daar in stond heb ik eerst 2 mailtjes uit m'n outbox gehaald en vervolgens op verzenden en ontvangen gedrukt. Hij gaf geen foutmelding meer. Dus ik een grote mail verzonden en hij deed het weer gewoon!!!!!
Ik snap er ff niks van maar hij doet het.
Ik heb alleen nog 1 vraag, kan het kwaad dat er 4 folders.old in mn pc staan? Of kan ik er daar een paar van weg gooien?

Alvast weer bedankt.
 
Alles met *.old mag weg.:)

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan