verzenden van formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickwen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Hallo,

ik had een vraag die voor velen misschien simpel is, maar ik ben er al een hele tijd mee aan het stoeien..

In frontpage 2000 heb ik een site gemaakt. Op deze site staan 3 pagina's en een van die 3 is een invulformulier. Alles is me tot nu toe gelukt (hyperlinks, lay out, publicatie op het internet enz) het enige dat mij echt niet lukt is om het formulier direct naar mijn e-mail te verzenden. Ik krijg dan een foutmeding dat de pagina niet kan worden gevonden. Heel vervelend. Ik heb al van alles geprobeerd en het frustrerende is dat je het op zoveel internetpagina's ziet....

Weet iemand dus hoe ik de resultaten van een ingevuld formulier ergens kan opslaan? (Naar mijn e-mail sturen lukt niet en ook niet om het in een bestand te laten opslaan)

Bedankt alvast!

Wat is het adres van die pagina met het formulier? Dan kunnen we even kijken...

Martijn

Ik denk dat je er het best een PHP scriptje voor kan maken/zoeken die het dan naar je mailt. Volgens mij staan er daar zat van op www.phpfreakz.nl en anders heb je natuurlijk altijd Google nog

Ik heb zo'n Php programma gedownload, maar dan lukt het me nog niet. Is het misschien ook mogelijk om een html scriptje daarvoor te schrijven? Alles in frontpage is toch HTML??

Als het mogelijk is, en iemand weet hoe zo'n scriptje eruit moet zien om het formulier zonder tussenkomst van een e-mailprogramma te verzenden hoor ik het graag! Volgens mij is het namelijk een kwestie een klein iets...

Als je dus weet hoe zo'n html script eruit ziet, zou iemand m dan hier kunnen plaatsen?

Bedankt alvast!!
Groeten

OPLOSSING

Ik heb de oplossing gevonden. Voor degene die hetzelfde probleem als ik... ga naar deze site:

http://users.skynet.be/javascript/forms/HTMLform.htm

kopieer hetgeen dat onder aan de pagina staat (het script) in je html tabbad in frontpage en dan kun je m zelf bewerken.... Maar het verzenden van het formulier doet ie dan in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan