Verzenden vanuit Public Folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

micturion

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Ik weet dat het waarschijnlijk toch niet kan, maar weet iemand hoe je gewoon in kan instellen dat je het email adres van de publieke map gebruik om te replyen ipv je eigen email adress?
:rolleyes:

Ik weet dat het waarschijnlijk toch niet kan, maar weet iemand hoe je gewoon in kan instellen dat je het email adres van de publieke map gebruik om te replyen ipv je eigen email adress?
:rolleyes:

Als je 'send on behalf' rechten hebt op de 'publieke map' zoals je het noemt, dan mag je mailen names de mailbox. Alle replies zullen dan automatisch op dat adres binnen komen, maar mensen zien letterlijk de tekst bij FROM: "Piet Klaassen on behalf of naamvandepubliekemap'. Wat je ook nog kunt (en zelfs moet doen als niet over dit recht beschikt) is bij de opties van je mail kiezen voor 'send replies to'. Dit onthoud Outlook niet, dus zul je dit bij elke relevante mail opnieuw moeten instellen. Ik gebruik hier (helaas) Outlook 2000 en die kan dit (wat ik nu ga zeggen) niet, maar je zou kunnen kijken of nieuwere versies van Outlook de mogelijkheid bieden om een mail rule en dan wel 'outgoing' te definieren die een reply-to adres mee kunnen geven. Mocht het mogelijk zijn, let wel goed op je criteria van de mail rule, anders krijg je helemaal geen persoonlijke replies meer ;)

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan