Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een word document samengevoegd met een exel bestand.
Via verzendlijsten wil ik deze versturen.
Ik ga naar voltooien en samenvoegen en klik op email berichten verzenden.
Vervolgens gebeurd er niets.
Normaal gesproken werden de berichten direct verstuurd door outlook. (het heeft ook altijd gewerkt.)
Bij mijn collega werkt exact hetzelfde bestand wel dus het kan niet aan het word of exel bestand liggen.
Ik vermoed dat er een instelling in Outlook (2007) niet goed staat, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.
Wie weet raad?
Groeten
Michel
Ik heb een word document samengevoegd met een exel bestand.
Via verzendlijsten wil ik deze versturen.
Ik ga naar voltooien en samenvoegen en klik op email berichten verzenden.
Vervolgens gebeurd er niets.
Normaal gesproken werden de berichten direct verstuurd door outlook. (het heeft ook altijd gewerkt.)
Bij mijn collega werkt exact hetzelfde bestand wel dus het kan niet aan het word of exel bestand liggen.
Ik vermoed dat er een instelling in Outlook (2007) niet goed staat, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.
Wie weet raad?
Groeten
Michel