Verzendlijsten Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo,

Ik heb recent gevonden hoe een Excell adressenlijst over te zetten naar Word om zo één voor één te kunnen afdrukken.

Maar nu zit echter in elk adres een fout:

209ob9e.jpg

Er zit dus teveel spatie tussen de postcode en de plaats... Heb al vanalles geprobeerd maar het minste dat ik iets anders druk ofzo verspringt het automatisch terug...

Enige oplossing hiervoor?

Mvg

Je geeft wel heel erg weinig informatie... Ik vermoed dat je een samvoegbestand hebt gemaakt, maar daar zie ik weinig van terug. Ik zou liever een scherm zien met de codes bijvoorbeeld, of het word document met de codes.

Wat bedoel je juist met de codes? Gewoon de verborgen tekens ofzo?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap je werkwijze nog niet; als je een samenvoeging maakt met een excel bestand, heb je in je word document samenvoegcodes. Maar die zie ik verder niet; ik heb dus geen idee waarom je ziet wat je ziet. Daarvoor hebben we toch echt een word document nodig....

25q9maq.jpg

Dit staat er wanneer ik voorbeeld weergeven wegneem... Dus ik heb gewoon Adressenlijst uit Excell toegevoegd en dan die op orde gezet. via Adresblok... Maar dan krijg ik die rare spatie daartussen die ik niet wegkrijg.

mvg

Laatst bewerkt:
Adresblok is niet de handigste manier om een adres samen te stellen; hierbij worden nogal vaak amerikaanse instellingen verwacht in je gegevensbestand. Het is dus beter om zelf de velden te kiezen in je document.

Adresblok is niet de handigste manier om een adres samen te stellen; hierbij worden nogal vaak amerikaanse instellingen verwacht in je gegevensbestand. Het is dus beter om zelf de velden te kiezen in je document.

Ik heb geen idee hoe ik deze velden kan invoegen één voor één? Ik heb zelf wat liggen prutsen en zo al adresblok gevonden... Is dit makkelijk uit te leggen of best eens een tut opzoeken?

Als je je eigen plaatje goed bekijkt, zie je dat het behoorlijk simpel is: je hebt een blokje met drie regel: <Adresblok>, <Begroetingsregel> en <Samenvoegvelden invoegen>. Guess what... De derde optie dus!

Omg it worxx! xD

Bedankt en sorry voor de nutteloze informatie!

Opgelost ;)

Als je het niet weet, dan weet je het niet; vragen is dan een prima oplossing :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan