Verzendmap van share to web (HP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

serve.aarts

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Op mijn bureaublad komt een icoon voor genaamd "Verzendmap van share to web". Omdat ik nogal wat HP-software op mijn systeem heb zitten, heb ik de indruk dat het daar een gevolg van is. Als ik met rechts klik op dit icoon om te verwijderen, loopt mijn systeem evenwel vast. Als ik met de verkenner de inhoud van het bureaublad bekijk, dan valt mij op dat dit icoon een systeemmap vertegenwoordigt. Ik leid daar uit af dat het geen snelkoppeling is die ik zomaar kan verwijderen. Graag zou ik echter dit icoon van mijn bureaublad willen hebben; Als ik namelijk per abuis met rechts klik op dit icoon dan hangt het systeem weer. Wie weet wat de betekenis is van deze verzendmap. Kan het icoon op een veilige manier van het bureaublad verwijderd?

Ik vermoed dat hij mee opgestart wordt met hpgs2wnd.exe. Ik heb een HP all in one, waarbij ik de eerste keer die map ook had. De tweede keer (na format) heb ik alleen het hoogst noodzakelijke van HP geïnstalleerd en nu heb ik die map niet. Alles werkt wel naar behoren.Misschien kun je hem uitvinken bij opstart items
Op start>uitvoeren klikken. msconfig tikken gevolgd door enter en dan onder de tab opstarten zoeken naar die software.

Laatst bewerkt:
laat even weten of het gelukt is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan