Verzonden bericht zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco Hoeksma

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Halloooo,

ik gebruik Outlook 2003 en heb hierin o.a. mijn hotmail gekoppeld. Nu wilde ik een tijdje geleden een mail versturen met daarin een aantal bestanden... Heb toen niet gezien dat de mail eigenlijk te groot was voor hotmail (namelijk 13 mb) en heb hem verzonden... Nu blijft deze mail alleen hangen in mijn Postvak UIT en zie ik dus ook continu het verzendingslogootje rechtsonderin mijn taakbalk... Hoe krijg ik deze mail weg?? De optie 'verwijderen' werkt niet! Kan het wel aanklikken, geeft dan ook geen (fout)melding maar er gebeurt gewoon niets!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marco Hoeksma

Probeer eens je Hotmail- (nu Windows Live Mail) account via het Internet te openen, om daar te proberen het bestand te verwijderen.

hmmmm, kan die mail niet vinden! Heb wel gewoon m'n hele outbox leeg gegooid, maar maakt ook nog niks uit! In andere mappen zie ik hem ook niet staan... alleen in Outlook staat ie!

En Outlook repareren, levert dat iets op? (In Help: opsporen en repareren.)

Hmmmm, doet het nu niet, aangezien ik mijn installatie CD niet bij me heb! Opnieuw installeren werkt dan ook wel zeker?? Ben ik alleen mijn contactenlijst kwijt... Kan ik die niet bewaren op de één of andere manier?

Helemaal opnieuw installeren hoeft nog niet. Als je de installatie CD wel bij de hand hebt, kun je in Programma's wijzigen of verwijderen in Software ook kiezen voor Wijzigen van MS Office. Daarna krijg je een venster met keuzes, waaronder Repareren.

Wat je ook nog kunt proberen is Archiveren. Ik heb een Engelstalige Office. Via Tools (Extra?) kun je naar Options. Dan krijg je een aantal tabbladen. Zoek daar naar de diverse mogelijkheden.

Ook via Tools naar Mailbox cleanup, misschien kun je daar je doel bereiken?

En bij mijn Outlook kan ik kiezen voor File (Bestand?), Data file management. Daar kan ik het "pad" naar de folder zien van mijn Outlook.pst bestand e.d.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan