Verzonden berichten komen niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
De laatste tijd krijg ik dagelijks een behoorlijk aantal e-mailberichten waarin staat dat het adres waar een e-mail naar toe is gestuurd niet bereikt kan worden. Het vreemde is echter dat ik helemaal geen berichten heb verstuurd. Het adres waar een e-mail naar toe is gestuurd eindigt op .ru. Het lijkt me iets in Rusland te zijn. Het zijn wel steeds verschillende adressen waar iets naar toe is gestuurd gebruikmakend van mijn e-mailadres. Ik vind het vervelend iedere dag die berichten te moeten verwijderen en ik hoop een manier te vinden waarop ik deze berichten kan onderdrukken zodat ik ze niet meer zie. Iemand enig idee?
 
zou eerder een hele systeem scan maken met alles wat je kunt vinden zoals je antivrus scaner , spybot , adaware ect om er zeker van te zijn dat je computer geen ghost computer is.
 
Oeps,
Waarschijnlijk wordt je pc gebruikt om spam te versturen.
Wat jij daar van merkt zijn de berichten met een verkeerd adres, waar je een kennisgeving van krijgt.
Goed antivirus en antispyware bescherming is belangrijk
bv het gratis avg
en het eveneens gratis spyware doctor uit het google pack.(andere programma's uitvinken)
deze kun je bgebruken om besmetting in de toekomst voor te zijn.
Om de huidige besmetting kwijt te raken installeer je de programma's en laat ze updaten en laat dan de pc scannen in de veilige modus.
Doe hetzelfde met superantispyware.
Ook een met een online scan b.v van kaspersky kun je duidelijkheid krijgen of je van de besmetting af bent. Dit omdat sommige malware de virus bescherming uitschakelt.
Heb je dan nog problemen, of onzeker of het opgelost is.
Volg dan deze stappen.

mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan