Verzonden contactverzoek verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacqueline169

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2013
Ik heb sinds kort Windows 8 en terwijl ik via Skype aan het chatten was met mijn vriend (die gewoon in mijn contactpersonenlijst staat) kreeg ik het bericht dat hij nog geen contactpersoon was en of ik een contactverzoek wilde versturen. Dit heb ik gedaan, maar verzoek is niet aangekomen en nu iedere keer als ik een berichtje krijgt van mijn vriend, kom ik eerst in het contactverzoek voor ik naar het berichtje van mijn vriend kan.
Hoe kan ik dit verzoek definitief verwijderen? Als contactpersoon heb ik hem verwijderd, maar het gespreksveld met het verzoek blijft keer op keer terug komen en met de rechtermuisknop kom ik niet verder dan blokkeren. HELP

Mijn idee zou idd ook zijn om hem te verwijderen als contact en om aan zijn kant jou te verwijderen als contact.
Vervolgens opnieuw beginnen met contact maken.

Groeten Marcel

Ik heb hem al als contactpersoon verwijderd, hij heeft geen aanvraag binnengekregen (dus kan ook niks verwijderen) en krijg ook die melding niet verwijderd.
Ik kan de versie waar ik wel contact mee heb wel verwijderen, maar aangezien hij mijn andere uitnodiging ook niet heeft ontvangen vrees ik dat ik dadelijk helemaal geen contact meer met hem kan krijgen via Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan