iNFecT
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 dec 2012
- Berichten
- 115
Beste leden,
Sinds kort heeft onze vereniging een nieuwe domeinnaam en daarmee ook een aantal nieuwe e-mailadressen gekregen.
Echter, na het versturen van e-mails vanaf sommige van deze nieuwe e-mailadressen belanden deze in de spamfolder. Dit probleem doet zich tot nu toe alleen voor bij ontvangers die gebruikmaken van Hotmail.
Stel, ons domein is vereniging.nl:
Na het versturen van een mail vanaf info@vereniging.nl of leden@vereniging.nl beland deze in de inbox van de ontvanger. Wanneer eenzelfde mail wordt verstuurd vanaf administratie@vereniging.nl of ledenadministratie@vereniging.nl dan beland deze in de spamfolder van de ontvanger.
Graag hoor ik of hiervoor een oplossing is.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
iNFecT
Sinds kort heeft onze vereniging een nieuwe domeinnaam en daarmee ook een aantal nieuwe e-mailadressen gekregen.
Echter, na het versturen van e-mails vanaf sommige van deze nieuwe e-mailadressen belanden deze in de spamfolder. Dit probleem doet zich tot nu toe alleen voor bij ontvangers die gebruikmaken van Hotmail.
Stel, ons domein is vereniging.nl:
Na het versturen van een mail vanaf info@vereniging.nl of leden@vereniging.nl beland deze in de inbox van de ontvanger. Wanneer eenzelfde mail wordt verstuurd vanaf administratie@vereniging.nl of ledenadministratie@vereniging.nl dan beland deze in de spamfolder van de ontvanger.
Graag hoor ik of hiervoor een oplossing is.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
iNFecT
Laatst bewerkt: