Verzonden e-mails niet opgeslagen in verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel3128

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
Wanneer ik een e-mail verzend word er geen copie geplaatst in "verzonden". Dit vak is trouwens ook verdwenen. Bij het verzenden krijg ik de foutmelding :"De map verzonden is vol en kan geen bijkomennde berichten meer bevatten.Verwijder oude berichten en comprimeer.... Deze map is totaal leeg(gezien via verkenner) Heb de laatste versie terug geinstalleerd zonder resultaat. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt
Michel

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Sinds een week of twee worden (door)verzonden berichten niet meer opgeslagen in de map Verzonden Items. Ik baal daar heel erg van. Ik heb geen idee of en hoe ik dat zou kunnen veranderen in de Instellingen van Hotmail.

Nog steeds geen reactie gekregen

Na 14 dagen nog steeds gee reactie of oplossing voor mijn probleem.
Ik ben nog steeds in blijde verwachting.
Michel3128

Verzonden berichten weer in de map Verzonden

Hoi, ik ben er zelf uitgekomen, min of meer. Vraag me niet hoe ik het gedaan heb (want ik weet niet meer hoe ik op die pagina terecht ben gekomen), maar er was een vinkje gezet bij de optie 'Verzonden berichten NIET opslaan in map Verzonden.' Dat kan ik onmogelijk zelf gedaan hebben, dus denk ik dat Hotmail instabiel is, en af en toe zelf ergens een vinkje zet. Voor mij is het namelijk erg belangrijk dat alle verzonden en doorgestuurde mailtjes in de map Verzonden worden gezet, dus ik heb dat vinkje zeer zeker niet zelf, zelfs niet per ongeluk, daar neergezet. Temeer daar ik niet ens kan herhalen hoe ik dat gedaan heb.

Maar goed, jouw probleem - dat de map vol zou zijn - is misschien ook het gevolg van het feit dat er ergens onbedoeld een vinkje is neergezet. Zeer waarschijnlijk niet door jou maar door Hotmail zelf!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan