Verzonden items splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Ik werk met Outlook 2003. Ik heb een eigen e-mail adres en ik behoor bij een groep. Als groep moet er ook af toe een mail verstuurd worden. In het vakje "Van" kies ik dan de groepsnaam en verzend een mail.

Dat gaat allemaal prima, alleen komt het bericht in de "verzonden items" van mijn persoonlijke mail adres. Ik wil graag dat dit in de "verzonden items" van de groep komt, zodat een ieder die lid is van die groep kan zien dat de mail verzonden is en deze niet nogmaals verzonden wordt.

Kan dit??

Laatst bewerkt:
Zover ik kan nagaan kan dat niet. Wat je wel kunt doen is, bijv. de groep op de CC: lijst zetten, zodat iedereen die in de groep voorkomt het mailtje in hun Postvak In krijgt.

Daarnaast zijn er nog andere mogelijkheden, bijvoorbeeld een Regel in Outlook die nieuwe mail die in jouw eigen Verzonden Items binnenkomt en waarbij Van: <de naam van de groep> is, wordt doorgestuurd naar de groep, zodat zij het onderwerp met een FW: van forward ervoor in hun Postvak IN krijgen.

Het automatisch plaatsen in de groepsleden's Verzonden Items lijkt mij dus niet mogelijk, maar misschien denken andere Helpmij leden daar anders over.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan