Verzonden mail niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Meesta besteed ik weinig aandacht aan deze map,maar nu ik een verzonden bericht van een week geleden nodig had merkte ik dat niet alle verzonden mail opgeslagen is.
Hoe krijg ik dat de verzonden mails weer worden opgeslagen en mocht dat weer lukken ,krijg ik de verdwenen mails weer terug?

bedankt zo ver en groet Sytske

oh ja het prograama is Outlook Express 6

Nog een keertje een aanvulling.De mail is WEL te vinden ,maar staat op een verkeerde plaats.Hoe krijg ik dat weer goed?

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken (in Outlook Express) via Extra -> Opties -> tabblad Verzenden -> aanvinken Kopie van verzonden berichten opslaan in Verzonden Items.

Tijs.

Is er misschien een berichregel werkzaam, die er voor zorgt dat de mail naar een bepaalde map gaat?

mvg leo

Verzonden mail niet te vinden.

Leo en Tijs,beiden mijn dank.
Daar moet ik inderdaad de oplossing zoeken.Het is nu duidelijk dat mijn verzonden mail met een bepaalde voorkeur worden opgeslagen.Deze voorkeur is ;met of zonder bijlagen en gaat voorbij aan chronologische voorkeer.Ik neem aan dat ik die voorkeur kan uitschakelen ,maar hoe?
groeten Sytske.
zie bijlagen van screenshots.
sorry ik zie dat mijn screenshots niet zijn opgenomen!

Laatst bewerkt:
Bij menu Extra > Berichtregels > Email kun je zien of er regels actief zijn die het probleem veroorzaken.
Kijk gelijk ook even bij Extra > Opties > verzenden of daar kopie opslaan... aangevinkt staat.

Ps. je screenshots zijn w.s. te groot > tot 100kb is toegestaan.

Waarschijnlijk is mijn bericht onduidelijk.Ik bedoel te zeggen"mijn mail die ik heb verzonden heb ik inmiddels gevonden maar staan op een verkeerde plaats.Dus er is momenteel een voorkeur om alle verzonden mails met bijlage apart in de map verzonden te plaatsen.
Ik wil die voorkeur niet,maar gewoon chronologisch.
groet Sytske

Bijlagen

• ScreenShot008.jpg
    ScreenShot008.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 58
  • ScreenShot010irf.jpg
    ScreenShot010irf.jpg
    71 KB · Weergaven: 45
ohhkee,
Ik had inderdaad gedacht dat de mail in andere mappen terecht was gekomen.

Dit is echter gewoon een kwestie van de sortering.
De sortering bepaal je door gewoon op de veldnamen boven de mail te klikken.
Normaal is dat "ontvangen", maar bij jou is er op paperclip geklikt. dan worden alle bijlagen boven aan gezet.
Wanneer je op verzenden klikt wordt weer op volgorde van verzenden gesorteerd.

Voor de juiste volgorde moet je soms twee keer klikken.
Dat schakelt n.l. tussen eerste boven of laatste boven.
mvg leo

Leo hartelijk dank.Zo was het precies en alles staat weer zoals het hoort.
groet Sytske

Verzonden mail niet te vinden.

Als symbool gebruik je ruwweg de tekening die is gemaakt om onze soort zoogdier de "Homo Erectus"de rechtopgaande mens,weer te geven.Het viel mij al eerder op dat je dat gebruikt .Wat heb je daar mee?
groet Carel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan