Verzonden mail Samsung tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rewico

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Heb de inhoud van een Samsung via SmartSwitch overgezet naar een ander Samsung tablet.
Dat is allemaal goed gegaan.
Alleen in het mailprogramma (staat standaard op het tablet) op het nieuwe tablet is de inhoud van de map verzonden items niet terug gezet.
- Weet iemand of dit te herstellen is?
- of, waar staan op het oude tablet de verzonden items? Bedoel dan in welke (systeem) map.

@rewico Uit ervaring weet ik dat het met Android lastig is om terug te halen. Misschien kan je hier wat mee? Die standaard Samsung Mailer is eigenlijk een 'pain in the ass', en werkt al jaren vrij brak, is mijn mening. Er zit zelfs al jaren een bug in waarbij bepaalde mailservers een verzonden mail als spam kunnen laten beschouwen. Raar maar waar....

Ikzelf zou eigenlijk adviseren om Thunderbird te gebruiken, of misschien iets met Gmail te doen, en daar de mail van je provider aan te koppelen.

Ik adviseer iedereen altijd om gebruik te maken van het IMAP-protocol Dan worden er geen mails meer gedownloadt, maar ze worden dan synchroon gehouden, en blijven op de mailserver staan. Als je al IMAP gebruikt, dan moeten ze gewoon direct dus beschikbaar zijn. Controleer dit anders eens via de webmail die je provider ook aanlevert.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan