verzonden mailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Bestaat er een mogelijkheid om de geschiedenis van verzonden e-mails op een lijst te printen?
Zie wel als ik b.v. een a intyp,de mailadressen die beginnen met een a.
Is er een bepaalde tijd dat deze adressen worden opgeslagen?
Ben benieuwd naar uw antwoord.

Hoi,

Daar is in Outlook het logboek voor.
De nodige instellingen vind je hier:

Menu: Extra > Opties;
tabblad Voorkeuren
'Knop': logboekopties.

lijst met verzonden emailadressen

Mijn vraag was misschien niet duidelijk.
Ik heb een lijst met vaste contactpersonen, maar ik verstuur ook mail aan andere personen.
Mijn vraag is of de andere personen, die ik een mail in het afgelopen half jaar heb gestuurd ,ook tevoorschijn zijn te toveren.
ik heb zelf het idee dat ze na een bepaalde periode niet meer worden weergegeven.
Hoop dat mijn vraag zo duidelijker is?

Mijn vraag was misschien niet duidelijk.
Ik heb een lijst met vaste contactpersonen, maar ik verstuur ook mail aan andere personen.
Mijn vraag is of de andere personen, die ik een mail in het afgelopen half jaar heb gestuurd ,ook tevoorschijn zijn te toveren.
ik heb zelf het idee dat ze na een bepaalde periode niet meer worden weergegeven.
Hoop dat mijn vraag zo duidelijker is?

Dat ligt dan aan jezelf, want niet Outlook, maar jij zelf bepaalt hoe lang de mails in de map verzonden items moeten worden bewaard.
Je kunt deze map vervolgens sorteren op het veld 'Aan', of daar mogelijk zelfs een filter op toepassen.

Dat ligt dan aan jezelf, want niet Outlook, maar jij zelf bepaalt hoe lang de mails in de map verzonden items moeten worden bewaard.
Je kunt deze map vervolgens sorteren op het veld 'Aan', of daar mogelijk zelfs een filter op toepassen.
Ik snap dat ik mijn mailbox kan legen wanner ik wil.
Ik bedoel als je een mail gaat verzenden en je tikt de eerste letter van een mailadres in, dan krijg je het totale adres.
Ik heb het niet over contactpersonen.
Hoelang blijft zo'n adres in het geheugen staan?

.... die 'auto-aanvullen' adressen blijven net zo lang bestaan als jij wilt ....
Dat is afhankelijk of je de volgende optie aan laat staan:

Menu: Extra > Opties...
Tabblad 'Voorkeuren'
Knop: E-mail opties
Knop: Geavanceerde E-mail opties
En een vinkje bij 'Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan; CC en BCC'

Als je dat vinkje weghaald, wordt het 'achterliggende' bestand Outlook.NK2 weer gewist.
Dus zolang je het vinkje laat staan wordt het steeds aangevuld met de mailadressen die je gebruikt om mails te beantwoorden.

Je vindt het bestand hier:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\ (Vista)

.... die 'auto-aanvullen' adressen blijven net zo lang bestaan als jij wilt ....
Dat is afhankelijk of je de volgende optie aan laat staan:

Menu: Extra > Opties...
Tabblad 'Voorkeuren'
Knop: E-mail opties
Knop: Geavanceerde E-mail opties
En een vinkje bij 'Namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan; CC en BCC'

Als je dat vinkje weghaald, wordt het 'achterliggende' bestand Outlook.NK2 weer gewist.
Dus zolang je het vinkje laat staan wordt het steeds aangevuld met de mailadressen die je gebruikt om mails te beantwoorden.

Je vindt het bestand hier:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\ (Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan