• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verzuimdashboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooltje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Berichten
28
Beste experts,

Graag zou ik een verzuimdashboard willen waarbij ik de onderstaande filtermogelijkheden heb en de grafieken zie.

- Filtermogelijkheden:
Leeftijdscategorie
Per Business Unit
Per locatie
Inclusief of exclusief uitzendkrachten

- Grafieken:
Verzuimpercentage (percentage per maand, target (3%), voortschrijdend gemiddelde (12mnd))
Verzuimfrequentie
Verzuimpercentage kort
Verzuimpercentage middellang
Verzuimpercentage lang
Doorkijk openstaande dossiers: uitsplitsing kort, middellang en lang)

Ik was al enigzins aan het dashboard begonnen, maar door de filtermogelijkheden zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen. Uiteraard wil ik de data ook kunnen uitbreiden voor volgende jaren.

P.s. de namen, geboortedata, datum in dienst en datum uit dienst zijn fictieve data.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
Roland
 

Bijlagen

  • Template verzuimdashboard.xlsx
    39,2 KB · Weergaven: 41
Kijk eens of je iets hebt aan slicers?
Grafieken kun je dan later toevoegen.
En anders met een draaigrafiek...
 

Bijlagen

  • Template verzuimdashboard.xlsx
    54,4 KB · Weergaven: 29
Kijk eens of je iets hebt aan slicers?
Grafieken kun je dan later toevoegen.
En anders met een draaigrafiek...

Top, dat is inderdaad een goede optie om te kunnen filteren. Aangezien ik hier nog nooit mee gewerkt heb was dat ook niet in me op gekomen.
Kun je op die manier ook een tijdlijn toevoegen om een bepaalde periode(s) weer te geven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan