vet gedrukte worden die er niet horen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo,

mogelijk dat deze vraag niet op de juiste plaats staat, maar weet eigenlijk niet waar wel.

onze pc is in 2 delen verdeeld - een kant voor mij en een kant voor mijn vrouw.
als we beiden dezelfde website bezoeken krijgt mijn vrouw op diverse websites worden in vet gedrukt en onderstreept te zien wat welke ik niet zie aan mijn kant.
klik je op zo'n woord dan word je verwezen naar een "reclame" website.

weet iemand waar dit door komt en hoe los ik dat kosteloos op. in het voorbeeld zie je een woord dik gedrukt en onderstreept - dit woord is normaal NIET vet of onderstreept.
en het veranderd ook telkens met anderen woorden. voor zo ver ik weet zelfs met woorden die als ik de site bekijk er niet eens staan.

Knipsel.GIF
 
Is een stukje software op je computer of in de browser die dat veroorzaakt, oftewel er is gewoon zooi geïnstalleerd als toolbars of adware etc.
Ruim je pc eens grondig op
 
@grumbkow

leg dat eens uit de pc opruimen/

diverse claen progr. gaan wekelijks over de pc - aan mijn eigen kant zijn deze problemen niet - alleen aan de zijde van mijn vrouw.
als je clean progr. over de pc laat draaien ruimen ze toch op over de hele pc of zie ik dat verkeerd?
 
Heb de voorgestelde programma's hierboven vernoemd laten draaien over de pc - NIETS GEVONDEN.

en wat nu ? benieuwd of het woord gevonden hier nu ook als link blijft staan terwijl ik daar niet om gevraagd heb.
of als zodanig geplaatst heb.

vreemd zodra ik het bericht aanpas word een ander woord gebruikt als hyperlink.

HELP.
 
Laatst bewerkt:
Er zal toch zeker een of ander raar programma op de pc staan.
Dit wordt zeker niet altijd gezien als dusdanig als het gewoon meekomt met geïnstalleerde software.

Ga de hele lijst eens langs en verwijder alle programma's die onbekend zijn of niet meer worden gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het programma vandaag nogmaals laten lopen en het vond wat - dat moest ik verwijderen.
hierdoor opent nu mozila thunderbird NIET MEER. het mist nu 2 bestanden.
- hoe krijg ik het op een heel simpele manier weer aan de praat zonder dat ik iets van thunderbird kwijt ben.

QsApoApi64.dll
NSLDAPPR32V60.dll

ben geen slimme op pc gebied - dus wat te doen.
 
Je moet ook niet zomaar bestanden verwijderen als je niet weet waar deze voor zijn.
Ik had het ook over software verwijderen in de lijst met programma's niet een programma laten draaien om deze spullen te laten verwijderen.

draai gewoon even een systeemherstel naar gisteren om mozilla weer te laten werken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
helaas leven er op deze aarde ook nog heel veel mensen die niet weten wat of hoe dit moet.

"draai gewoon even een systeemherstel naar gisteren om mozilla weer te laten werken"

voor mij is dit dus niet zo maar gewoon.
dus welk scherm - welk pictogram of programma moet ik nu gebruiken.
welke stappen moet ik dus volgen.
 
Dan moet je al helemaal niet klakkeloos bestanden verwijderen.

Start -> Bureau Accesoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel.
Stappen volgen en een datum kiezen voor de problemen die je wilt verhelpen.

!LET OP documenten, updates en installaties na die datum kunnen verwijderd of gewijzigd worden.
 
heb zo juist het verzoek gekregen om thunderbird opnieuw te installeren - en nu werkt het weer.
zo makkelijk kan het dus gelukkig ook. ppff.

Thunderbird werkt weer, ja dat wel, maar het bestaande probleem is nog niet verholpen
dus het vet gedrukte woord dat je naar een andere website met reclame stuurt is nog steeds actief.
 
Laatst bewerkt:
Dan verzoek ik je nogmaals alle overbodige software te verwijderen, want het komt gewoon door geïnstalleerde software
 
Tsja, en wat nu?

"Dan verzoek ik je nogmaals alle overbodige software te verwijderen, want het komt gewoon door geïnstalleerde software "

wat weet en hoe weet ik nu wat overbodige software is - en wie zegt dat , dat de boosdoener is ?
want overbodig is software wat je niet gebruikt toch - en die heb ik niet.
 
Zoals je zegt, software die je niet meer gebruikt en software die je vreemd overkomt.
Maar wat nu? geen idee.
Gooi er lekker een schone installatie van windows overheen, want nogmaals het wordt veroorzaakt door geïnstalleerde software maar zonder toegang tot de pc kunnen wij niet voor je bepalen welke dit doet.

Veel succes er mee verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
часы iwc в москве

Привет.
купить ebel.часы знаменитых людей. часы versace женские. серебряные наручные часы.часы наручные ulysse nardin. купить часы в калининграде. часы panerai.новинки часов. мужские часы зенит. часы наручные орион.часы rado купить. оригинальные японские часы. швейцарские часы zenith.hermes как отличить подделку. купить часы касио. часы calvin klein новая коллекция.копии hublot. часы swiss military watch. часы rado официальный сайт.hublot red devil. швейцарские часы патек филипп. купить часы в саратове.копия alain silberstein. часы женские копии. мужские часы ролекс.ck часы копии. где купить ремешок для часов. модные часы женские 2010.копии швейцарских часов днепропетровск. копии швейцарских часов распродажа. женские часы из золота.montblanc ручки. стильные мужские часы 2011. часы наручные орион.часы как у павла воли. часы шанель керамика. часы наручные интернет магазин.franck muller копии. копии часов патек филипп. часы jacques lemans.копии часов корум. часы hublot. копии швейцарских часов днепропетровск.эксклюзивные копии швейцарских наручных часов. мужские часы chanel. копии швейцарских часов санкт петербург.breguet marine копия. купить часы в саратове. часы graham.часы rolex daytona. франк мюллер часы. часы швейцарские rolex.rado москва. купить часы полет в москве. часы omega в москве.breguet type xx. мужские часы franck muller. механические часы swatch.швейцарские часы цены. полет часы. rolex часы мужские.копия tag heuer meridiist. часы breguet оригинал. часы omega speedmaster.качественные реплики часов. часы шанель j12. бинарные часы в москве.часы наручные женские со стразами. часы адриатика. сколько стоят часы шопард.rolex оригинал. часы наручные bmw. часы наручные женские в москве.копии часов breguet. наручные часы для детей. часы casio.магазины часов москва. купить calvin klein euphoria. купить часы invicta.копии швейцарских часов фото. часы ролекс купить. наручные часы sector.купить копии часов в харькове. магазин копий швейцарских часов. женские часы белые.patek philippe модель. часы картье женские. наручные часы интернет магазин часов.aquaracer automatic calibre 5. купить часы в тайланде. копии часов днепропетровск.интернет магазин часов подделок. полет часы.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan