Vetmonnt.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juntao

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
hallo,

sinds een week geleden start mijn pc zomaar opnieuw op, ik krijg eerst een blauwe scherm te zien. af en toe staat er dat de fout mogelijk veroorzaakt is door het file: vetmonnt.sys.

om de zoveel tijd krijg ik een blauw scherm te zien en moet ik de pc reseten...
ik heb op internet gezocht, maar kan hier niks over vinden.

hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

alvast erg bedankt!

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd//opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding.
En plaats dan die foutmelding eens hier,daar zien we meer aan.

Dit is wat er te zien is op de blauwe scherm:

Probleem veroorzaakt door bestand win32k.sys (soms staat er ook vetmonnt.sys).
Page_fault_in_nonpages_area

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stofout ziet, moet u de pc opnieuwstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware & software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windiw-update zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, doent u alle nieuwe hardware & software te verwijderen of uit te schakelen. schakel Bios-geheugenopties zoals chaching of het maken van schaduwkopieen uit.

(Technische info engles)

*** stop: 0x00000050 (0xe1A57000, 0x00000000, 0xBF96BE4B, 0x00000001)

win32k.sys - Address BF96BE4B base at BF800000, Datestamp 3b7de698

ik heb wel vorige week 2 nieuwegeheuegen modules gekocht, 256 Sdram pc 133 MHZ elk.
ik dacht dat het daardoor kwam, dus heb nu mijn oude geugen weer terug gezet maar krijg nog steeds de fout...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan