vetraagde muis en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Mijn muis en toetsenbord reageren permanent vertraagd. Ineens (NU) valt de tekstcursor stil. Als ik zeven seconden wacht, verschijnt de eerder getypte tekst normaal. Heel hinderlijk. (NU weer stil). Vindt plaats in Incredimail en in Word maar ook na het aanklikken of scrollen met mijn muis. Heeft niks met de spellingscontrole te maken. Wel zie ik na een kwartier werken via TUNE UP UTILITIES soms 300 fouten in het regeister. Dat is niet normaal. Ik draai op Windows XP met een Pentium 4. Ik heb geen virus en geen Spyware (net Hitman Pro2 gedaan en de AVAST-scan). Iemand die dit herkent?
Met hartelijke dank van Peter den Haring

Is het een draadlose muis? Of gewoon met een draadje?

Batterijen misschien eens vervangen?

Hmm ja raar. De ontvanger staat goed? Dus geen spullen ervoor? Dichtbij genoeg?

Probeer desnoods is andere batterijen. Gewoon om te proberen. Het lampje kan wel goed zijn. Heb ik ook altijd. En dan valt ie soms ineens uit, of begint net zoals bij jou rare dingen te doen.

Heeft niks met de spellingscontrole te maken.

Maar misschien wel met aanverwant iets, namelijk grammaticacontrole. Controleer eens of die aan staat tijdens typen en zo ja zet die dan uit.

Spellingscontrole fout

Ha Jan,
Inderdaad sluit Word spontaan af als ik ABC-spelingscontrole aanklik op een document. Van het foutenrapport voor Microsoft snap ik niks. Ik ga Word maar opnieuw installeren. Groet van Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan