vette games??

Status
Niet open voor verdere reacties.

basw14

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
heey

ik ben altijd op zoek naar nieuwe games om te spelen online.
ik ben echt een First Person Shooter freak XD.
weet iemand nog vette FPS games voor mij???
het is wel voor op de pc :)

gr..

Laatst bewerkt:
ja natuurlijk :D
russia army barrack en russia army woodland.
ze zijn van gamevial.
ik geloof niet dat ik links mag geven dus je moet gewoon ff googlen.
ik geloof dat het de bovenste is.
grtzzz,
coen254

COD reeks zijn ook wel mooi en delen 1 t/m 3 zijn spotgoedkoop nou.
Battlefield 1942 en Battlefield 2 zijn nu ook niet duur en toch goed.
Ook kun je nog proberen om in de beta van Battlefield heroes te komen.
Er worden nu elke maand keys uitgedeeld (Heb er al 3 ofzo:P)
Het is dan wel geen FPS maar toch is ie wel grappig:p
Als je PC het aankan kun je ook wel Crysis (Warhead, War) of Fallout 3 proberen.
(Ik heb ze zelf ook)
Op die spellen kunnen ook heel wat mods.
En als je dan ff geen Shooter wil maar toch een FP moet je Oblivion maar proberen.
(Ik houd ook veel van FPS maar ik ben met Oblivion toch nog vele maanden zoet geweest en dat dan nog zonder mods)

Martial Heroes de eerste lvl's zijn erg stom maar in lvl 50 gaat het wel leuk worden:D

Ben nu 107 ;)

first person:
combat arms(gratis)
warrock(gratis)
soldier front(gratis)
sounter strike(kost wel geld)
crossfire(gratis)
american army(gratis)
3rd person:
Gunz!!!!!!!(dit spel is gratis een een vette aanrader!!!!!!!!!speel zelf ook je kan het met allemaal verschllende stijlen spelen) zie ook http://www.youtube.com/watch?v=mOLzvJqQ9Bs

Beste mensen,

Ik heb pas Cod moderwarfare 2 aangeschaft voor de pc die is voor iedereen aan te raden. Speel wel op resolutie 1920*1080 haarscherp. Pracht game, maar het heeft best hoge eisen wat zijn de specificaties van uw pc?

Groetjes,

Meer40

Beste mensen,

Ik heb pas Cod moderwarfare 2 aangeschaft voor de pc die is voor iedereen aan te raden. Speel wel op resolutie 1920*1080 haarscherp. Pracht game, maar het heeft best hoge eisen wat zijn de specificaties van uw pc?

Groetjes,

Meer40

denk er ook aan hoe hoger de resolutie is des te beter je computer nodig moet zijn om het te kunnen spelen.

Laatst bewerkt:
dat is waar ik speel ook op 1920 bij 1080 en alle details op extra. Ik kan je vertellen dat je op de eerste plaast een groot scherm nodig hebt en een goede computer.

Ik zeg ook niet dat het mooier is, maar het ziet er wel heel goed uit op een iPod touch, deze heeft namelijk een heel mooi scherp beeldscherm. :thumb:

dead to rights retribution is een ECHTE AANRADER!!!!:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Je kan zelfs met een Hond spelen:p

ooeeh ik ben helemaal gek van Crossfire (afkorting CF) dat is een fps met een shop waar je allemaal dingetjes kan kopen (wapens en items enzo) je hebt daar gewoon T.M. (team death match) gewoon andere mensen neer knallen;) je hebt ghost mode 1 team is geest met 1 bom die moeten ze bij punt a of b zetten (ghost hebben alleen knifes)(team die zichtbaar is hebben wapens zoals shotguns enzo) maar ik ben helemaal gek op mutation mode daar heb je 20 sec om te verstoppen en dan worden 1-2 mensen een monster:evil: en die moet andere zoeken en dan soort van tikken en als je geraaakt wordt door de monsters hoor je bij hen en als je geraakt wordt door kogels wordt je naar agter geduwd zegmaar. maar monsters hebben wel 3000 levens :P je kan het downloaden via google ik denk niet dat ik links mag geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan