Vezend emails van zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

marti901

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Ik ben een week(maandag-zondag) op vakantie geweest en heb die week geen msn email of iets gebruikt.
Wel een laptop(Nieuw uit de winkel) met internet maar daar heb ik nog nooit me email of wachtwoord in getypt.
Maar nu kom ik er achter dat ik woensdag email(spam/reclame) heb verstuurt naar mijn zusje, moeder en mijn 2de email adres en misschien andere.
Maar mijn verzonden berichten is leeg(dat was hij ook voor ik weg ging).

Heb gezien in de eigenschappen van het bericht dat het via een hoop vage email adressen kwam bijna allemaal KPN email adressen en we zitten zelf ook bij de KPN.

Het onderwerp was Hi * dan mijn voor/achternaam.

Hoe kan ik zorgen dat dat niet weer gebeurt?
Ik heb mijn WW van me email al veranderd en met mb gescand(up ge date en dan volledige scan).
En het zelfde met me virus scanner.

P.S. 100% zeker dat de pc(thuis) niet aan heeft gestaan in die week.

Laatst bewerkt:
Wat vaak gebeurt is dat een adresboek (waarin jouw emailadres voorkomt) bij iemand anders is "gekaapt"... Spam wordt dan uit naam van al degenen die in dat adresboek voorkomen de wereld rond gestuurd... kun je zelf weinig aan doen...

Eventueel kun je de laptop even scannen op malware met Malwarebytes.....

Scan is al bezig viel me inderdaad op dat ik me moeder niet in me msn had maar wel in mijn adressen boek.

Dan word het hopen dat het nie weer gebeurt.
Zie ook veel(elke 1 a 2 dagen) in mijn msn dat mensen elke keer al je aan meld een bericht sturen/chatten met iets als krijg nu een GRATIS iphone 4/dit werkt echt ik heb er €1000 mee verdient ik klik het altijd gewoon weg of zegt die mensen dat ze een keer hun pc moeten scannen(meestal zijn die mensen offline).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan