VGA Aansluiting op monitor irritant

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Wat kan ik er aan doen als ik wil Computeren dan moet ik de VGa kabel in me Monitor doen.
als ik wil Xboxen dan moet de Computer kabel er weer uit en de Xbox kabel er weer in dit is erg irritant omdat het scherm en opeindelijk dan gaan de kabels ook KAPOT

wat kan ik hier aan doen is er een Duo slot of een verleining zo dat ik een dubbelen heb dat ik de kabels dichterbij er in kan steken.?

Wat je nodig lijkt te hebben is een KVM switch (neem er eentje met een hand-schakelaar, daar de Xbox natuurlijk geen toetsenbord heeft om de omschakeling mee tot stand te brengen).
PS: Je bent niet verplicht om de muis- en toetsenbord aansluiting ook te gebruiken van een 'handmatige' KVM-switch. Je kunt in dat geval je muis en toetsenbord dus gewoon in je eigen pc laten zitten.
Een voorbeeld van een dergelijke switch is de "König handmatige KVM schakelaar" op deze link. Of bijv. deze van Salland Automatisering. Let wel op dat je dan ook nog 2x vga-kabel bij moet hebben/kopen, namelijk 1 van pc naar de KVM en 1 van Xbox naar de KVM

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nou heb je al twee keer het antwoord gekregen dat je een KVM switch moet hebben....

ik heb hem gekocht nu maar ik krijg nu allemaal vreemde Strepen over het beeld

Kijk op de doos welke specificaties er zijn m.b.t. welk signaal (resolutie + refreshrate) doorgegeven kan worden.
In ieder geval moet je het terugbrengen, omdat het niet voldoet voor de doeleinden waar je het voor gekocht hebt.

Heb je ook getest met PC uitgeschakeld, schakelapparaat op PC ingesteld, en dan PC ingeschakeld? Levert dat ook van die strepen op, dan is er (denk ik) storing in het apparaat dat het signaal verstoort óf je overvoert het apparaat (zie 1ste paragraaf over de specificaties van het apparaat die misschien te laag zijn).

Succes,

Tijs.

Het blijft okal zet ik hem eerder aan of later het blijft zo doen..

kan dit aan VGA Vernieuwingsfrequentie 60 Hz

oplossing gevonden de kabel zat niet goed in mijn beeldscherm

Dat is mooi! :)

Graag de vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan