VGA Driver error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

princesslisa

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2011
Hallo,
Ik heb nieuwe windows xp @ me laptop gezet.. maar ik krijg de vga driver er niet op ik krijg deze errors:

inf error video driver not found
setup was unable to complete the installation try to setup your display adapter with a standard vga driver before running setup

kan iemand me hiermee helpen?
mischien via teamviewer ofzo?

Bedankt
xLisa

driver al opgezocht bij de fabrikant van je laptop?
en had je geen recovery mogelijkheid??

Jup maar van de website heb ik geprobeert krijg ik ook error en nee mij laptop ging stuk altans er was iets beschadigs van windows.. want stroom is vaak uitgevalle in1 dag door me stiefpa en mijn accu is stuk dus telkens als stroom uitgaat flikkert me laptop ook uit en dat was ongeveer 10 keer gebeurt.. dus opgegeven moment ik laptop opstarten kreeg ik knalblauw scherm met iets van beschadeging ofzo van windows(ging heel snel weg) dus ik nieuwe windows weer erop gezet driver geinstalleerd.. maar die vga driver wilt maar niet gaan en heb zelf geen verstand van pc's ... dusja idunno what to do

welk merk en type is je laptop???
door al dat geklungel met stroom kan hij ook defect zijn he:o

acer aspire 3000
travelmate 4002WLMI

jamaarja hij gaat wel aan enzo? alles doet het krijg alleen die vga driver niet erop ofzo

Het staat niet bij mijn start lijst en dan programs deze staat er nergens Click “Acer Recovery Management.”

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan