VGA driver PX845pev pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennix

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Mijn pc scrolled op elke pagina (en in elk document) heel traag dit komt denk ik omdat de VGA driver nog niet goed geinstalleerd is (volgens apparaatbeheer) nu is het probleem alleen dat ik nergens deze driver kan vinden kan iemand mij helpen?
Mijn moederbord is de PX845PEV Pro merk Albatron.

Laatst bewerkt:
Welke videokaart heb je? Weet je dat niet, doe dan het volgende; Ga naar start > uitvoeren. Type: cmd. Nu zul je in een zwart MS-DOS scherm komen, type hier: dxdiag. Ga naar het tabblad beeldscherm. Hier staat je videokaart, zet hier maar even neer welke videokaart je hebt.

Ik krijg dit:

f_diagm_8972cf3.png

Ik krijg dit:

f_diagm_8972cf3.png

En wanneer je op "DirectDraw testen" drukt, zie je dan wel vloeiende beelden?

Zoek anders even op Download.com naar: hardware detect..
hiermee zou het moeten lukken.. Zij hebben veel programma's die dit wel zien/vinden..

-EXTRA-EDIT-

Ohja.. probeer de nieuwe DirectX te installeren.. Misschien is dit niet de nieuwste?

Laatst bewerkt:
^Ja met directdraw loopt alles gewoon vloeiend, ik ga nu dan even op download.com kijken.

Ik heb hardinfor 2008 gedownload maar ook die houdt het venster display adapters leeg....

Laatst bewerkt:
Weet je niet toevallig uit je hoofd welke videokaart je hebt? Want als je daar de drivers voor download, is het probleem opgelost.

Het is een onboard video kaart, bij apparaatbeheer staat alleen:
videocontroller (VGA compatibel)

Edit: Ik heb overigens de nieuwste directx ook al geprobeert....

Dankjulliewel.
Ik heb zojuist een cd-rom gevonden van CLUB 3d graphics VGA driver.
Deze heb ik geinstalleert en hoewel apparaatbeheer het er nog steeds niet mee eens is golft het al een stuk minder, hij loopt nog niet 100% vloeiend maar het is acceptabel zo.
Nogmaals bedankt.

EDIT!!
Bah, nu de computer opnieuw is opgestart heb ik wederom hetzelfde probleem hij loopt weer niet vloeiend. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan