vga en dvi

Status
Niet open voor verdere reacties.

r_uudd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Heej. ik heb net een (ouder) beeldscherm op me dvi uitgang aangesloten (met een converter) op mijn fx 5200 . Hier heb ik ook al mijn gewone monitor op vga aangesloten. Het opstarten doe die wel op beide monitoren maar zodra ik in t aanmeldscherm van windows kom doet de monitor die aangesloten is op de dvi het niet meer. weet iemand wat het probleem is?

Dat moet je in de driver nog verder instellen. De driver staat rechts onder in de hoek en daar even kijken bij je instellingen. Waarschijnlijk moet je dualscreen nog aanzetten ofzo..

dat is gelukt.. nu heb ik een ouder beeldscherm.. zou het kunnen dat die het niet ondersteund want ik heb ook een 2e nieuw beeldscherm geprobeerd en daar doet die het wel mee.. en hoe kan ik dit oplossen..?

Het is een beetje koffiedik kijken, maar wat ik zo denk is dat waarschijnlijk het ouwe beeldscherm jouw huidige instellingen (voor het tweede scherm) te hoog hebt staan. Stel dat jouw ouwe scherm maar 60hrz aan kan en je hebt het nu bijv. op 85 staan dan wil dat niet. Dus zet eens alle instellingen voor monitor twee lager zoals resolutie/frequentie etc. Het valt te proberen.. Het lijkt mij sterk dat dat ouwe scherm het niet ondersteunt of iets dergelijks maar dat lijkt mij sterk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan