VGA grafische adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

katinka911

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
Ik heb al zelf proberen te zoeken om het forum maar ik vindt niets dat lijkt op mijn probleem.

Bij mijn Standaard VGA grafische adapter staat een uitroepteken. Hij werkt niet meer en kan maar geen oplossing vinden.

Grafische kaart ATI Radeon HD 4350
Processor AMD Athlon x2 7750

Kan er mij iemand advies geven wat ik het beste doe?

Laatst bewerkt:
Driver downloaden en installeren. Maar een link geven word lastig, je geeft helaas niet aan om welke videokaart of merk en type pc het gaat.

help

op de pc staat " ATI radeon graphics", het zal die wel zijn zeker

nu zie ik het pas

Ik neem aan dat u dat uitroepteken ziet staan in Computer Beheer (uitgaand dat u windows vista of windows 7 gebruikt).

Probeer eens rechts te klikken op de videokaart en dan kiezen voor stuurprogramma verwijderen. Als u dan een venstertje krijgt met de vraag of u de stuurprogramma's wilt verwijderen moet u dat vinkje NIET inschakelen. Klik dan op OK.

Start opnieuw op en kijk of hij het dan wel doet.

Wanneer u niet weet hoe u Computer Beheer moet openen; rechtsklik dan rechts op Computer en kies dan voor Beheren. Klik vervolgens op Apparaatbeheer.

Ik ben benieuwd!

@ Rokica 44

dat werkte dus niet, na het opstarten kwam hij gewoon terug en nog steeds met het uitroepteken

@ marti901

mss een onnozel vraag, maar van die link snap ik ni veel

ATI Radeon HD 4350 is het type kaart

Laatst bewerkt:
gewoon op het knopje download klikken links boven.

Heb ik de bijlage een rood vierkant om de knop gezet.

Bijlagen

• uitleg.jpg
    uitleg.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 57
klikken op het knopje beeld ik het plaatje staat er een rood vierkant om. en dan bij videokaart kijk wat er staat staat in plaatje 2 ook een vierkant om(in het voor beeld een 9400 ).

Dan hoef je alleen te zegen wat er bij videokaart staat. En dan zoeken wij de goede link voor je.

plaatje staan net om gedraait 2 = 1 1 = 2

Bijlagen

• kaart.jpg
    kaart.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 60
  • beeld.jpg
    beeld.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 54
daar staat dus geen in, maar vroeger heeft die gegaan, dus .....?

Laatst bewerkt:
Je zal nog steeds de driver moeten downloaden en installeren voor die betreffende kaart. Dat kan via de website www.ati.com (daar de juiste kaart opzoeken in de lijst) of via de website van de fabrikant van je pc.

(wel jammer dat je niet even antwoord hebt gegeven op de vraag welk merk en type pc het betreft.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan